Baticat e ulëta zbulojnë një mori fosilesh në bregun qendror të Kalifornisë

Një fosil i madh, misterioz u shfaq në bregun qendror të Kalifornisë këtë javë, duke habitur studiuesit dhe duke i vënë flakën shkencës Twitter.

“Patjetër një nga ekzemplarët më të mirë të fosileve të detit që kam hasur. Çfarë ishte në tokë?” shkroi profesori i Universitetit Shtetëror të San Jose, Dustin Mulvaney në Twitter, duke shpërndarë foto të masës së çuditshme gri, së bashku me ekzemplarë të tjerë 3 metra të gjatë.

Mulvaney u përplas në këtë troje të lashtë poshtë bllofeve të Kapitolës, një zonë e vogël bregdetare rreth 6 milje larg nga Santa Cruz, tha ai për SFGATE. Bregdeti i thyer normalisht nuk është i arritshëm, tha ai, por më në fund ai ishte në gjendje të vizitonte gjatë baticave të ulëta. Baticat mbretërore – baticat ekstreme të larta dhe të ulëta, të cilat ndihmuan në krijimin e një “vije bregdetare edhe më dramatike” në kontenë Santa Cruz këtë dimër, vuri në dukje qarku – u krijuan kushte ideale eksplorimi. Për çdo shkencëtar të interesuar për ambientalizmin ose tokën primordiale, ia vlen udhëtimi në shkëmbinjtë e Kapitolës në veçanti: “Vetëm ai pjesë bllofi i ka këto fosile,” shtoi Mulvaney.

Është e paqartë se nga erdhën këto fosile ose sa të vjetra janë saktësisht, por studiues të tjerë kanë kërkuar dhe kanë ofruar shpjegime të mundshme. Mulvaney spekuloi se masa gri dhe e zgjatur i përket një gjitari detar të lashtë midis 5 milion dhe 7 milion vjet të vjetër. Ose mund të jetë një rruazë cervikale e një balene “balaenopterid baleen”, e cila do të ishte 3 milionë deri në 4 milionë vjeç, shkroi në Twitter paleontologu Robert Boessenecker, duke ndarë një foto të ngjashme të bërë nga San Francisco Chronicle në 2005 (Chronicle dhe SFGATE janë të dyja në pronësi të Hearst, por kanë redaksi të veçanta).