Fosili i ichthyosaur-it të Nevadës Qendrore zbulon informacione befasuese

Një fosil ichthyosaur i gjetur 120 milje në lindje të Renos në Nevada qendrore po përshkruhet si gjiganti i parë i tokës dhe po hedh dritë mbi rritjen çuditërisht të shpejtë pas një zhdukjeje masive të jetës së tjera oqeanike.

Ichthyosauri quhet Cymbospondylus youngorum – nuk është një dinosaur – ishte më shumë se 55 këmbë i gjatë dhe u përshkrua në një punim të botuar në revistën Science të enjten.

Ai u gjet në shkëmbinjtë e quajtur Fossil Hill Member në malet Augusta të Lander County, 41 milje në veriperëndim të Austin.

Ky ichthyosaur jetoi në tokë rreth 246 milion vjet më parë gjatë Epokës së Triasikut të Mesëm ose rreth 3 milion vjet pasi bisha migroi nga toka në ujë. Fakti që u bë aq i madh sa shpejt është befasues për studiuesit, sipas një njoftimi për shtyp nga Muzeu i Historisë Natyrore të Kontesë së Los Anxhelosit, ku fosili është i ekspozuar.

Fosili u zbulua për herë të parë në vitin 1998, por madhësia e tij nuk u kuptua.

“Rëndësia e gjetjes nuk u duk menjëherë, sepse vetëm disa rruaza u ekspozuan në anën e kanionit,” tha në një deklaratë Martin Sander, paleontolog në Universitetin e Bonit dhe bashkëpunëtor kërkimor me Institutin e Dinozaurëve në muze. . “Megjithatë, anatomia e rruazave sugjeroi që pjesa e përparme e kafshës mund të ishte ende e fshehur në shkëmbinj. Më pas, një ditë të ftohtë shtatori në 2011, ekuipazhi kishte nevojë për një ngrohje dhe testoi këtë sugjerim me gërmim, duke gjetur kafkën, gjymtyrët e përparme dhe rajonin e gjoksit.

Fosili i plotë, rreth 6.5 metra i gjatë, u hoq në vitin 2015.

Studiuesit besojnë se disa kafshë të mëdha detare mund të ishin mbështetur në kohën e Cymbospondylus youngorum.

Një tjetër specie e ichthyosaur, Shonisaurus popularis, është fosili zyrtar i shtetit të Nevadës. Fosili Cymbospondylus youngorum u gjet rreth 77 milje në veri të Parkut Shtetëror të Ichthyosaurëve të Berlinit, i cili ka përqendrimin më të madh të njohur të fosileve të ichthyosaurëve.

Cymbospondylus youngorum është emëruar për Tom dhe Bonda Young të Birrarisë Great Basin, ku u krijua ICKY IPA popullore me një ichthyosaur në etiketë. Ata sponsorizuan punën në terren për projektin, theksoi muzeu në një deklaratë.