Fosili më i hershëm i njohur evropian i hipopotamit zbulon shpërndarjen e tyre të Pleistocenit të Mesëm

Hipopotamët modernë u shpërndanë fillimisht në Evropë gjatë Pleistocenit të Mesëm, sipas një studimi të botuar më 22 nëntor 2023 në revistën me akses të hapur PLOS ONE nga Beniamino Mecozzi i Universitetit Sapienza të Romës dhe kolegët e tij.

Hipopotamët modernë , Hippopotamus amphibius, u ngritën nga paraardhësit afrikanë gjatë Kuaternarit, një kohë kur hipopotamët ishin të përhapur në Evropë. Megjithatë, detajet e origjinës dhe shpërndarjes së specieve moderne në Evropë janë të paqarta dhe shumë të debatuara.

Në këtë studim, Mecozzi dhe kolegët ofrojnë njohuri të reja nëpërmjet analizës së një kafke hipopotami fosile nga zona e studimit të Tor di Quinto në Romë.

Kafka e Tor di Quinto, aktualisht e vendosur në Muzeun e Universitetit të Shkencave të Tokës të Universitetit Sapienza të Romës, është ndër ekzemplarët më të plotë të hipopotamëve të njohur nga Evropa e Pleistocenit, por rëndësia e saj ka qenë e paqartë për shkak të paqartësive rreth moshës së tij dhe ku ishte saktësisht. i gërmuar fillimisht.

Pas restaurimit të kafkës në vitin 2021, studiuesit ishin në gjendje të analizonin përbërjen e sedimenteve të gjetura brenda zgavrave të kafkës, duke zbuluar një përputhje me formacionin lokal të Valle Guilia, që tregon një moshë gjeologjike për këtë kafkë midis 560,000-460,000 vjet të vjetër. Morfologjitë kraniale dhe dentare konfirmuan gjithashtu identitetin e kësaj kafke si specie moderne Hippopotamus amphibius.

Ky hulumtim zbulon se kjo kafkë është fosili më i vjetër i njohur i kësaj specie hipopotamike moderne në Evropë. Këto rezultate hedhin dritë mbi historinë e hipopotamëve në Evropë, duke përforcuar hipotezën e një shpërndarjeje të hershme gjatë Pleistocenit të Mesëm dhe duke forcuar kuptimin më të gjerë të historisë së thellë të këtyre gjitarëve të mëdhenj.

Hipopotamët janë specie shumë me ndikim brenda ekosistemeve moderne dhe të lashta dhe janë tregues të vlefshëm të kushteve klimatike dhe mjedisore të kaluara .

Autorët shtojnë, “Rivendosja e skeleteve të gjitarëve të ekspozuar në Muzeun Universitar të Shkencës së Tokës, Terra, Universiteti Sapienza i Romës ofron të dhëna të reja për fosilet e vjetra. Studimi multidisiplinar i kafkës nga Cava Montanari (rom) ripërcakton shpërndarjen e parë të amfibit të hipopotamit në Europë.”