Ky amfib gjigand 240 milionë vjeçar u zbulua nga një fermer pulash

Në vitet 1990, një fermer pulash zbuloi fosilin 240 milionë-vjeçar të një amfibi gjigant që studiuesit besojnë se është paraardhësi i salamandrës gjigante të sotme kineze. Fermeri në pension i kishte marrë gurët nga një gurore aty pranë dhe kishte ndërmend t’i përdorte në ndërtimin e një muri mbajtës kopshti përpara se përfundimisht t’i dhuronte gurin dhe fosilin në muzeun australian.

Tani, pas gati dy dekadash, studiuesit më në fund i kanë dhënë një emër fosilit të këtij amfibi gjigant dhe specieve përgjegjëse për të. Arenaerpeton supinatus , që do të thotë “rrëzvarës i rërës në shpinë”, besohet të ketë ekzistuar gjatë periudhës Triasik, 240 milionë vjet më parë. Si i tillë, mosha e saktë e fosilit është e paqartë.

Një pjesë e asaj që e bën këtë fosil të veçantë kaq emocionues është se ai na jep një pamje pothuajse të plotë të të gjithë skeletit të Arenaerpeton supinatus. “Ne nuk gjejmë shpesh skelete me kokën dhe trupin ende të lidhur, dhe ruajtja e indeve të buta është një dukuri edhe më e rrallë,” tha në një deklaratë Lachlan Hart, një kandidat për doktoraturë në Shkollën e Shkencave Biologjike, Tokësore dhe Mjedisore në UNSW . .

Studiuesit thonë se fosili e bën amfibin gjigant të duket shumë i ngjashëm me pasardhësit e tij të ditëve moderne, salamandrën gjigante kineze. Arenaerpeton gjithashtu duket sikur kishte dhëmbë shumë të mprehtë, duke përfshirë tufa si këpurdha që ulen në çatinë e gojës së tij. Ka të ngjarë që i ka përdorur këto fanta për të gjuajtur peshq të lashtë. Studiuesit në Universitetin e Uellsit të Jugut vazhdojnë të hetojnë amfibin gjigant në përpjekje për të mësuar më shumë rreth tij.

Ndërkohë, ky është një nga fosilet më të rëndësishme që është zbuluar në Uellsin e Ri Jugor brenda 30 viteve të fundit, sipas Dr. . Fosilet si ky, madje edhe ato gjurmë të fosilizuara nga para se të ekzistonin dinosaurët , na ndihmojnë të mësojmë më shumë për të kaluarën e botës sonë.