Lloje të reja dhe gjini të arktoidit të lashtë të ngjashëm me ariun e gjetur në Dakotën e Veriut

Një ekip paleontologësh në Muzeun e Historisë Natyrore të Kontesë së Los Anxhelosit, duke punuar me një koleg nga Akademia Kineze e Shkencave dhe një tjetër me Shërbimin Gjeologjik të Dakotës së Veriut, ka identifikuar një specie dhe gjini të re të një arktoidi të lashtë si ariu. Në punimin e tyre të botuar në Journal of Vertebrate Paleontology, grupi përshkruan se ku u gjet fosili, karakteristikat dhe gjendjen e tij.

Fosili fillimisht u gërmua në një vend në Ranch Fitterer në Formacionin Brule në vitin 1982, në atë që tani është një pjesë jugperëndimore e Dakotës së Veriut. Kohët e fundit, studiuesit më në fund i dhanë fosilit dhe të tjerëve të gjetur me të një ekzaminim nga afër. Studiuesit e përshkruajnë ekzemplarin sikur duket diçka si një rakun, dhe afërsisht të njëjtën madhësi – rreth gjysmë metri i gjatë. Ata vërejnë se është në gjendje të mirë—përfshinte një baculum (një kockë penili), e cila rrallë gjendet në fosile, sepse nuk ruhet mirë. Ata gjithashtu sugjerojnë se jetonte pranë një lumi dhe ishte pre e jetës ujore.

Një vështrim më i afërt i fosilit tregoi se ishte një specie dhe gjini unike – ata e quajtën Eoarctos vorax, një kombinim i agimit dhe ariut, një referencë për kohën e tij në Tokë dhe oreksin e tij të mundshëm të përzemërt. Ekipi hulumtues zbuloi se krijesa ishte e lidhur me arinjtë modernë, por nuk ishte një paraardhës dhe tani është zhdukur. Ata zbuluan gjithashtu se ajo jetoi afërsisht 30 milionë vjet më parë.

E. vorax kishte kthetra të gjata dhe të mprehta që do ta lejonin të ngjitej në pemë, zbuloi ekipi, megjithëse këmbët dhe këmbët e tij sugjeronin se jetonte në tokë. Kishte probleme edhe me dhëmbët. Shumica e atyre në pjesën e pasme të gojës në anën e djathtë ishin thyer, gjë që mund të kishte çuar në infeksion. Dhe përpara se mishrat në shpinë të kishin kohë për t’u shëruar, më shumë dhëmbë u thyen në anën e majtë të gojës. Studiuesit nuk ishin në gjendje të përcaktonin një arsye për të gjithë dhëmbët e thyer, por sugjeruan se ishte për shkak të kafshimit të diçkaje të fortë, si p.sh. një gropë frutash. Ata arrijnë në përfundimin se zakonet e çuditshme të të ngrënit të kafshës mund të kenë kontribuar në vdekjen e saj.