Mbetjet e specieve të reja të dinosaurëve të rosave të gjetura në Kili

Mbetjet e një lloji të dinosaurëve barngrënës të panjohur më parë në hemisferën jugore janë zbuluar në Kili, duke sfiduar besimet e vjetra në lidhje me gamën e dinosaurëve me faturat e rosave, thanë shkencëtarët të premten.

Me gjatësi deri në katër metra (13 këmbë) dhe me peshë një ton, Gonkoken nanoi jetoi 72 milionë vjet më parë në jug ekstrem të asaj që sot është Patagonia Kiliane.

“Këta ishin dinosaurët me pamje të hollë, të cilët mund të merrnin lehtësisht një qëndrim dykëmbësh dhe katërkëmbësh për të arritur bimësinë në lartësi dhe në nivelin e tokës,” tha Alexander Vargas, drejtor i rrjetit paleontologjik të Universitetit të Kilit dhe një nga autorët e studim i publikuar nga revista Science Advances dhe i prezantuar në Santiago.

Zbulimi tregoi se Patagonia Kiliane shërbeu si një strehë për speciet shumë të lashta të hadrosaurëve, një lloj dinosauri me faturim rosë i zakonshëm në Amerikën e Veriut, Azi dhe Evropë gjatë periudhës së Kretakut, nga 145 deri në 66 milionë vjet më parë.

Prania e tyre në tokat e largëta jugore i befasoi shkencëtarët, të cilët do të duhet të “kuptojnë se si erdhën paraardhësit e tyre atje”, tha Vargas.

Gonkoken nanoi, specia e pestë e dinosaurëve të zbuluar në Kili, u gjet në fakt në vitin 2013, duke nisur një hetim dhjetëvjeçar.

Emri Gonkoken vjen nga gjuha Tehuelche, banorët e parë të rajonit dhe do të thotë “i ngjashëm me një rosë të egër ose një mjellmë”.