Mund të ketë një arsye të thjeshtë pse nuk kemi gjetur jetë në Mars

Roverët e Marsit të ngarkuar me gjuetinë e gjurmëve të biologjisë mund të rrokullisen mbi format mikroskopike të jetës pa nuhatur asgjë, thjesht sepse instrumentet e tyre nuk janë të përshtatshme për detyrën.

Një studim i ri i kryer në shkretëtirën më të vjetër të Tokës tregon se si teknologjia aktuale nuk mund të dallojë gjithmonë shenjat e jetës në sipërfaqen e planetit tonë. E lëre më në atë të Marsit.

Studiuesit që qëndrojnë pas hetimit argumentojnë pa përmirësuar aftësinë tonë për të identifikuar ‘materien e errët mikrobike’ të vdekur prej kohësh, jeta në Mars do të vazhdojë të na shmangë. Sidomos nëse jeta që ne po kërkojmë ka ekzistuar miliarda vjet më parë kur planeti ishte më i ngrohtë dhe më i lagësht se sot.

Shkretëtira Atacama e Kilit përmban një deltë të lashtë të quajtur Guri i Kuq, i cili përmban rërë dhe shkëmb të pasur me hematit dhe baltë. Gjeologjikisht, ky rajon është mjaft i ngjashëm me pjesët e Marsit, prandaj astrobiologët shpesh e përdorin atë si model për planetin e kuq.

Kur studiuesit në Kili testuan mineralogjinë e Gurit të Kuq me instrumentet më të mira të disponueshme sot, ata zbuluan disa shenja misterioze.

Gati 9 përqind e sekuencave gjenetike të marra duke përdorur Sekuencën e Gjeneratës së ardhshme ranë në kategorinë ‘të paklasifikuara’, ndërsa 40 përqind e sekuencave të mbetura nuk mund t’i caktohen asgjë më specifike se taksat më të larta, të tilla si urdhrat ose domenet.

Studiuesit nga Universiteti Autonom i Kilit (Universidad Autónoma de Chile) thonë se gjetjet e tyre zbulojnë “një shkallë të lartë të pazakontë të papërcaktueshmërisë filogjenetike”.

Ekipi ka propozuar një koncept të ri për të përfaqësuar atë pasiguri, atë që ata e quajnë një “mikrobiom i errët”. Ky term në thelb i referohet mikroorganizmave që shkencëtarët mund t’i zbulojnë përmes sekuencës gjenetike pa e ditur saktësisht se çfarë janë.

“Kështu,” shkruajnë studiuesit, “mikrobioma e errët e Gurit të Kuq mund të përbëhet nga specie ekzistuese vërtet të reja që nuk gjenden askund tjetër në Tokë, por mund të jetë gjithashtu rasti që një mikrobiom i tillë i errët në fakt përfaqëson komunitetin relikt të specieve mikrobike që përdoren për të banuar në deltën e Gurit të Kuq në të kaluarën e largët, nga të cilat asnjë të afërm ekzistues nuk gjendet në bazat e të dhënave ekzistuese të sekuencave.”

Mostrat e Gurit të Kuq u analizuan gjithashtu nga instrumentet e shtratit të testimit të përdorura në Mars ose të destinuara për në Mars, duke treguar se zbulimi i mikroorganizmave është shumë më sfidues, me zbulim të kufizuar ose jo në shumicën e rasteve.

Vitin e kaluar, roveri Perseverance në Mars gjeti ‘shenja të forta’ të lëndës organike kur rrotullohej nëpër një deltë të lashtë lumi.

Në vitet para kësaj, roveri Curiosity kapi shenja të molekulave organike si në rërë ashtu edhe në baltë të tharë.

Këto janë zbulime premtuese, por lënda organike nuk është një shenjë e sigurt e jetës. Është ende e paqartë nëse ato molekula kanë vërtet origjinë biologjike.

“Analizat tona nga instrumentet e shtratit të testimit që janë në ose do të dërgohen në Mars zbulojnë se megjithëse mineralogjia e Gurit të Kuq përputhet me atë të zbuluar nga instrumentet me bazë tokësore në planetin e kuq, nivele të ngjashme të ulëta organike do të jenë të vështira, nëse jo të pamundura për t’u zbuluar. në shkëmbinjtë marsianë në varësi të instrumentit dhe teknikës së përdorur”, përfundojnë studiuesit në Kili.

“Rezultatet tona theksojnë rëndësinë e kthimit të mostrave në Tokë për të adresuar përfundimisht nëse jeta ka ekzistuar ndonjëherë në Mars.”

Për vite me radhë, NASA ka planifikuar të marrë mostrat e tyre nga Marsi për të parë më nga afër. Por kjo është më e lehtë të thuhet sesa të bëhet. Shkuarja në Mars dhe kthimi kërkon një mision hapësinor për të shkuar më tej se kurrë më parë.

Data për këtë moment historik aktualisht është caktuar për njëfarë kohe në vitet 2030 ose 2040. Shpresojmë që deri atëherë teknologjia jonë do të jetë e pajisur më mirë për të hedhur një vështrim të duhur në atë që kemi gjetur.