NanoAvionics kompleton satelitin LEO për studimin e vrimave të zeza

NanoAvionics po përgatitet të dërgojë një nanosatelit të planifikuar për të nisur këtë vjeshtë për të studiuar vrimat e zeza dhe yjet neutron nga orbita e ulët e Tokës, njoftoi prodhuesi lituanez më 7 gusht.

Kompania siguroi platformën e saj satelitore 6U për misionin NinjaSat dhe e integroi atë me një ngarkesë nga instituti japonez i kërkimit Riken që do të gjurmonte fotonet me rreze X që lëshojnë këto objekte kompakte për të eksploruar sesi materia grumbullohet në to.

Pas nisjes në misionin e ardhshëm të SpaceX Falcon 9 Transporter rideshare, NinjaSat do të kalonte dy vjet në LEO duke vëzhguar objekte vazhdimisht të ndritshme me rreze X.

Objektivat përfshijnë Scorpius X-1, një sistem yjor binar me një yll neutron që rrotullohet shpejt, që e bën atë një nga objektet më të ndritshëm me rreze X që mund të gjurmohet nga orbita afër Tokës.

Riken, i cili po financon misionin, tha se NinjaSat do të ndjekë gjithashtu vëzhgimet e objekteve kalimtare të bëra nga Monitor of All-sky All-ray-ray Image (MAXI), një kamerë me rreze X e montuar në Modulin e Eksperimentit Japonez në Stacionin Ndërkombëtar të Hapësirës. .

“NinjaSat lejon monitorim me kadencë të lartë dhe operacione fleksibël për burime të tilla kalimtare,” tha kryeshkencëtari i Riken, Toru Tamagawa, “të cilat janë me vlerë të madhe në astronominë e fushës së kohës, duke synuar në mënyrë të fshehtë rezultatet kritike shkencore si një ninja”.

Riken bleu NinjaSat nga Mitsui Bussan Aerospace (MBA), i cili lehtëson aksesin në Modulin e Eksperimentit Japonez dhe solli NanoAvionics si nënkontraktor.

CEO i MBA Sadayuki Osugi tha se NinjaSat është sateliti i parë në një partneritet me NanoAvionics që synon të përdorë teknologjinë e kompanisë lituaneze për klientët e tjerë në tregun japonez.

NinjaSat është projektuar për të përdorur dy numërues identikë të shumëzuesit të gazit për matjen e ngjarjeve individuale të rrezatimit, të bashkangjitur në çdo skaj të anës së anijes kozmike të drejtuar në hapësirë. Anija kozmike ka gjithashtu një palë monitorues të rripave të rrezatimit për të mbajtur shënime në grimcat e sfondit dhe një gjurmues yjesh për pozicionim.