NASA do të nisë misionin e fundit për të testuar komunikimin lazer në hapësirë

NASA ka përdorur sisteme të frekuencave radio që nga fillimet eksplorimit të hapësirës, por tani po eksploron se si të dërgojë më shumë të dhëna përmes lazerit.

Misioni i ardhshëm i NASA-s për komunikimin me lazer do të nisë të dielën herët në mëngjes.

Demonstrimi i Stafetës së Komunikimeve Laserike (LCRD) do të ngrihet në një raketë Atlas V të Aleancës së Nisjes së Bashkuar gjatë një dritareje dy-orëshe të planifikuar nga ora 4:04 deri në 6:04 të mëngjesit EST nga Stacioni i Forcave Hapësinore Cape Canaveral në Florida.

LCRD, një ngarkesë e pritur në anijen kozmike STPSat-6 e udhëhequr nga Qendra e Fluturimeve Hapësinore Goddard me bazë në Maryland të NASA-s, është pjesë e misionit të Programit të Testimit Hapësinor 3 (STP-3) të Komandës së Sistemeve Hapësinore të Komandës së Forcave Hapësinore të SHBA.

Misioni, thotë NASA, do të vazhdojë eksplorimin e agjencisë për komunikimet lazer për të mbështetur misionet e ardhshme në Hënë dhe në të gjithë sistemin diellor dhe është një “hap gjigant drejt realizimit të komunikimeve operacionale me lazer ose optikë”.

Ndërsa misionet hapësinore gjenerojnë dhe mbledhin më shumë të dhëna, komunikimet lazer ofrojnë shpejtësi të dhënash më të larta se sistemet tradicionale të frekuencave radio, duke lejuar më shumë të dhëna për transmetim dhe rritje të gjerësisë së brezit prej 10 deri në 100 herë më shumë se sistemet e frekuencave radio.

“Duke përdorur lazer infra të kuqe, LCRD do të dërgojë të dhëna në Tokë nga orbita gjeosinkrone me 1.2 gigabit për sekondë (Gbps). Me këtë shpejtësi dhe distancë, ju mund të shkarkoni një film në më pak se një minutë,” shpjegoi NASA në një postim të 15 nëntorit.

Për më tepër, komunikimet optike duke përdorur lazer infra të kuqe sigurojnë kërkesa të reduktuara për madhësinë, peshën dhe fuqinë, që do të thotë një lëshim më pak i kushtueshëm dhe jo aq shumë shkarkim në bateritë e anijes kozmike.

Me misionin eksperimental që funksionon për të paktën dy vjet, një herë në orbitë rreth 22,000 milje mbi sipërfaqen e Tokës, LCRD do të fillojë duke “biseduar” me stacionet tokësore optike në Kaliforni dhe Hawaii për të testuar lazerët e padukshëm, afër infra të kuqe.

Vendet u zgjodhën për kushtet e tyre të motit të kthjellët dhe vendndodhjet e largëta me lartësi të madhe.

Një ekip inxhinierësh në Las Cruces, N.M. do të fillojë procesin e aktivizimit duke ndezur ngarkesën.

Ngarkesa ka dy module optike, ose teleskopë, për marrjen dhe transmetimin e sinjaleve lazer.

Derisa të lëshohet përdoruesi i parë LCRD – Modemi i integruar i përdoruesit të orbitës së ulët të tokës dhe ngarkesa e terminalit të amplifikatorit LCRD (ILLUMA-T), të vendosura në Stacionin Ndërkombëtar të Hapësirës (ISS) – të dhënat e testit do të dërgohen përmes sinjaleve të frekuencës radio nga misioni qendra operacionale. Të dhënat e provës do të përfshijnë të dhënat shëndetësore të anijes kozmike, të dhënat e gjurmimit, telemetrisë dhe komandës dhe mostrat e të dhënave të përdoruesit.

Të dhënat do të transmetohen në dhe nga sateliti në mënyrë që inxhinierët të studiojnë dhe përmirësojnë performancën e teknologjisë për një mision operacional.

LCRD gjithashtu do të testojë funksionalitetin e lazerit me eksperimente nga NASA, agjenci të tjera qeveritare, akademi dhe kompani tregtare, duke përfshirë një studim të shqetësimeve atmosferike në sinjalet lazer.