Një specie e re e izopodit gjigant në det të thellë është zbuluar në Gjirin e Meksikës

Një krustace i ri në det të thellë që ka një ngjashmëri të jashtëzakonshme me fytyrat e “Alien” është identifikuar në Gjirin e Meksikës.

Bathynomus yucatanensis është një lloj izopodi gjigant, krustace që kërkojnë ushqim në fund të oqeanit. Trupat e tyre të segmentuar, me katërmbëdhjetë këmbë i ngjajnë të afërmit të tyre shumë më të vogël, pyllit. Madhësia e gjatësisë së këmbëve të izopodëve gjigantë i është atribuar gjigantizmit në det të thellë, i njëjti fenomen që çon në kallamarët gjigantë në fund të oqeaneve tanë.
Një grup studiuesish tajvanezë, japonezë dhe australianë u nisën për të përshkruar llojin e ri të izopodit gjigant dhe për ta dalluar atë nga bathynomus giganteus, izopodët gjigantë që gjenden në të gjithë ujërat tropikale të Atlantikut perëndimor. Hulumtimi i tyre u botua në Journal of Natural History të martën.

Studiuesit mblodhën ekzemplarë të specieve të identifikuara rishtazi në Gadishullin Jukatan të Meksikës. Duke krahasuar krustacet masive me të tjerët të mbledhur rreth Tajvanit dhe Hong Kongut, ata ishin në gjendje të identifikonin karakteristikat dalluese, si ngjyrën e verdhë kremoze dhe përmasat më të holla të trupit.
Analiza e ADN-së tregoi gjithashtu se bathynomus yucatanensis dallon nga të afërmit e tij. Por për shkak se speciet e ndryshme janë mjaft të ngjashme, shkencëtarët pranuan se “ekziston një histori e gjatë e keqidentifikimit të specieve në gjini.”
Dhe mund të ketë më shumë izopodë të mëdhenj që do të vijnë: studiuesit vunë re se mund të ketë më shumë specie të pazbuluara në Oqeanin Atlantik.