Pyjet me lloje të shumta pemësh janë 70% më efektive si zhytës karboni sesa pyjet monokulturore

Për të ngadalësuar efektet e ndryshimeve klimatike, për të ruajtur biodiversitetin dhe për të përmbushur qëllimet e zhvillimit të qëndrueshëm, rimbjellja e pemëve është jetike. Pyjet e restauruara ruajnë karbonin brenda tokës, shkurreve dhe pemëve të pyllit. Pyjet e përziera janë veçanërisht efektive në ruajtjen e karbonit, pasi specie të ndryshme me tipare plotësuese mund të rrisin ruajtjen e përgjithshme të karbonit.

Krahasuar me pyjet me një specie, pyjet e përziera janë gjithashtu më elastike ndaj dëmtuesve, sëmundjeve dhe shqetësimeve klimatike, gjë që rrit potencialin e tyre afatgjatë të ruajtjes së karbonit . Ofrimi i shërbimeve të tjera të ekosistemit është gjithashtu më i madh në pyjet e specieve të përziera dhe ato mbështesin nivele më të larta të biodiversitetit.

Megjithëse përfitimet e sistemeve të ndryshme pyjore janë të njohura mirë, angazhimet e shumë vendeve për restaurimin janë të përqendruara në ngritjen e plantacioneve monokulturore. Nisur nga kjo praktikë, një ekip ndërkombëtar shkencëtarësh ka krahasuar rezervat e karbonit në pyjet e mbjella të përziera me rezervat e karbonit në monokulturat tregtare dhe me performancën më të mirë, si dhe mesataren e monokulturave.

Puna e tyre është botuar në Frontiers in Forests and Global Change .

“Pyjet e mbjella të ndryshme ruajnë më shumë karbon sesa monokulturat – mbi 70%,” tha Dr. Emily Warner, një studiuese postdoktorale në shkencën e ekologjisë dhe biodiversitetit në Departamentin e Biologjisë, Universiteti i Oksfordit, dhe autori i parë i studimit. “Ne gjithashtu gjetëm rritjen më të madhe në ruajtjen e karbonit në krahasim me monokulturat në përzierjet e katër llojeve.”

Studiuesit analizuan studimet e botuara që nga viti 1975 që krahasuan drejtpërdrejt ruajtjen e karbonit në pyjet e përziera dhe të një lloji, dhe e kombinuan këtë me të dhëna të papublikuara më parë nga një rrjet global i eksperimenteve të diversitetit të pemëve. “Ne donim të mblidhnim së bashku dhe të vlerësonim provat ekzistuese për të përcaktuar nëse diversifikimi i pyjeve ofron përfitime për ruajtjen e karbonit,” shpjegoi Warner.

Pyjet e përziera të mbjella të vlerësuara në studim varionin në pasurinë e specieve nga dy deri në gjashtë lloje. Në grupin e të dhënave me të cilat punuan shkencëtarët, përzierjet e katër llojeve ishin lavamanët më efektivë të karbonit. Një përzierje e tillë përbëhej nga pemë të ndryshme gjethegjerë, të cilat mund të gjenden në të gjithë Evropën. Përzierjet me dy specie gjithashtu kishin rezerva më të mëdha karboni mbi tokë sesa monokulturat dhe ruanin deri në 35% më shumë karbon. Pyjet e përbërë nga gjashtë lloje, megjithatë, nuk treguan asnjë avantazh të qartë për monokulturat.

Prandaj, studiuesit ishin në gjendje të tregonin se diversifikimi i pyjeve rrit ruajtjen e karbonit. Në total, rezervat e karbonit mbi tokë në pyjet e përziera ishin 70% më të larta se në monokulturën mesatare. Studiuesit zbuluan gjithashtu se pyjet e përziera kishin 77% më shumë rezerva karboni sesa monokulturat komerciale, të përbëra nga specie të edukuara për të qenë veçanërisht me rendiment të lartë.

“Me rritjen e vrullit për mbjelljen e pemëve , studimi ynë thekson se plantacionet e specieve të përziera do të rrisin ruajtjen e karbonit së bashku me përfitimet e tjera të diversifikimit të pyjeve të mbjella,” tha Dr. Susan Cook-Patton, një shkencëtare e vjetër për restaurimin e pyjeve në The Nature Conservancy dhe bashkëpunëtore në studim. . Rezultatet janë veçanërisht të rëndësishme për menaxherët e pyjeve, duke treguar se ekziston një nxitje produktiviteti për diversifikimin e pyjeve të reja të mbjella, theksuan studiuesit.

Ndërsa tregonin potencialin në rritje të pyjeve të përziera për të ruajtur më shumë karbon, studiuesit paralajmëruan se studimi i tyre nuk është pa kufizime, duke përfshirë disponueshmërinë e përgjithshme të kufizuar të studimeve që trajtojnë pyjet e përziera dhe monokulturore, veçanërisht studimet nga pyjet më të vjetra dhe me nivele më të larta të diversitetit të pemëve. .

“Ky studim demonstron potencialin e diversifikimit të pyjeve të mbjella, dhe gjithashtu nevojën për të dhëna eksperimentale afatgjata për të eksploruar mekanizmat pas rezultateve tona,” tha Warner. “Ekziston një nevojë urgjente për të eksploruar më tej se si ndryshojnë përfitimet e ruajtjes së karbonit nga diversifikimi në varësi të faktorëve të tillë si vendndodhja, speciet e përdorura dhe mosha e pyjeve .”