Shkencëtarët zbulojnë një grup të madh galaktikash të reja, 11.8 miliardë vite dritë larg Tokës

Një ekip ndërkombëtar astronomësh i udhëhequr nga studiues në Universitetin e Kalifornisë, Riverside, ka zbuluar një grumbull të pazakontë masiv të galaktikave të reja që formohen në universin e hershëm. Metropoli galaktik në rritje i sapo zbuluar, i quajtur MAGAZ3NE J095924+022537, është një grumbull galaktikash i porsalindur, ose protokluster, i përbërë nga të paktën 38 galaktika anëtare dhe është rreth 11.8 miliardë vite dritë larg nga Toka.

“Në universin e hershëm, të gjitha protogrupet e zbuluara deri më tani janë plot me galaktika të forta që formojnë yje,” tha Ian McConachie, një student i diplomuar në Departamentin e Fizikës dhe Astronomisë në UC Riverside dhe autori kryesor i studimit të botuar në Astrophysical Journal. . “Por në mënyrë të pabesueshme, ndryshe nga të gjithë protoklusterat e tjerë që janë gjetur në këtë epokë, shumë galaktika në MAGAZ3NE J0959 duket se tashmë kanë ndaluar së formuari yje.”

Bashkëautori Gillian Wilson, një profesor i fizikës dhe astronomisë në UCR, në laboratorin e të cilit punon McConachie, tha se J0959 u zbulua nga sondazhi “Galaktikat e Lashta Masive në Z > 3 Afër-infra të kuqe” (MAGAZ3NE), i projektuar për të zbuluar dhe studiuar galaktikat ultramasive dhe të tyre. fqinjët.

“Ne po e shohim këtë protokluster siç u shfaq kur universi ishte më pak se 2 miliardë vjet i vjetër,” tha ajo. “Është sikur keni marrë një grumbull si Koma, grupi më i afërt i pasur i galaktikave me Tokën, dhe e keni hedhur atë në universin e hershëm.

Bashkëautori Benjamin Forrest, një ish-kërkues postdoktoral në laboratorin e Wilson-it, i cili tani është i bazuar në UC Davis, shpjegoi se në zemër të MAGAZ3NE J0959 është një galaktikë ultramasive që tashmë ka formuar një masë prej më shumë se 200 miliardë diejsh.

“Përse kjo galaktikë ultramasive dhe kaq shumë nga fqinjët e saj formuan shumicën e yjeve të tyre dhe më pas u bënë joaktive kur universi ishte ende kaq i ri, në kontrast me protoklusterat e tjerë të njohur nga e njëjta kohë, është një mister i madh”, tha ai. “Përse galaktikat e tij janë kaq të ndryshme nga ato në të gjitha protoklusterat e tjerë të njohur dhe kaq të ngjashme me ato në Koma, është një mister i plotë.”

Forrest shtoi se MAGAZ3NE J0959 u zbulua nga toka, por ardhja e aftësive të reja të fuqishme, si teleskopi hapësinor James Webb i lëshuar së fundi, duhet të zbulojë së shpejti nëse ka protoklustera të tjerë si MAGAZ3NE J0959 të mbushura me galaktika të vdekura që presin të gjenden në universi i hershëm.

“Nëse protoklustera të tillë gjenden në numër të madh, kjo do të thotë se paradigma aktuale e formimit të protoklusterit do të kërkonte një rishikim të madh,” tha Forrest. “Një skenar i ri i protoklusterave ekzistues në një shumëllojshmëri shtetesh në universin e hershëm do të duhej të miratohej. Me shumë galaktika anëtare që shuhen në dy miliardë vitet e para, kjo pothuajse me siguri do të përbënte sfida të rëndësishme për modelet aktuale të simulimit të galaktikave.”

Ekipi përdori vëzhgime spektroskopike nga spektrografi me shumë objekte i Observatorit W. M. Keck për Eksplorimin Infra të Kuqe, ose MOSFIRE, për të bërë matje të detajuara të MAGAZ3NE J0959 dhe për të përcaktuar me saktësi distancat e tij.

E lidhur ngushtë me pyetjen se si formohen galaktikat ultramasive është çështja e mjedisit në të cilin ato formohen, për shembull, a gjenden gjithmonë në mjedise të dendura si protoklusterat, apo mund të formohen edhe të izoluara? Më pas, ekipi planifikon të studiojë fqinjësinë e të gjitha galaktikave të tjera ultramassive në sondazhin MAGAZ3NE për t’iu përgjigjur kësaj pyetjeje.