Shkencëtarët e MIT thonë se mund të kenë zbuluar jetët në Venus

Studiuesit bënë një bujë të madhe vitin e kaluar kur njoftuan zbulimin e burimeve të rëndësishme të fosfinës në atmosferën e Venusit. Gazi pa ngjyrë dhe erë, pretenduan ata në atë kohë, mund të jetë një shenjë e mundshme e jetës, pasi shpesh është rezultat i shpërbërjes së lëndës organike këtu në Tokë.

Hipoteza mbetet paksa e shtrirë: se retë në atmosferën e trashë dhe të mbushur me dioksid karboni të planetit mund të strehojnë forma jete që ndodhin gjithashtu të jenë rezistente ndaj pikave tepër kaustike të acidit sulfurik që i rrethojnë.

Dhe në të vërtetë, edhe shkencëtarë të tjerë kanë hedhur ujë të ftohtë mbi hipotezën, duke vënë në dukje mundësinë e një gabimi në përpunim që vë në pikëpyetje vetë të dhënat.

Por tani, një studim i ri po i jep jetë të re teorisë joshëse. Acidi sulfurik, thonë shkencëtarët e MIT, mund të neutralizohet nga prania e amoniakut, për të cilin astronomët dyshojnë gjithashtu se është i pranishëm në atmosferën e planetit falë misioneve të sondës Venera 8 dhe Pioneer Venus në vitet 1970.

Amoniaku do të shkaktonte një zinxhir të gjatë reaksionesh kimike, thonë ata, që mund t’i kthente retë e Venusit në një vend mikpritës.

Me pak fjalë, “jeta mund të krijojë mjedisin e saj në Venus”, shkruajnë studiuesit në punimin e tyre, i cili u pranua në revistën Proceedings of the National Academy of Sciences.

“Prandaj modeli ynë parashikon që retë janë më të banueshme sesa mendohej më parë dhe mund të jenë të banuara”, përfundojnë studiuesit.

Vetë gazi i amoniakut mund të jetë rezultat i proceseve biologjike, sugjerojnë autorët, në vend të vetëtimave ose shpërthimeve vullkanike, siç është sugjeruar në kërkimet e mëparshme.

“Ka mjedise shumë acide në Tokë ku jeta jeton, por nuk është asgjë si mjedisi në Venus – përveç nëse jeta po neutralizon disa nga ato pika,” tha në një deklaratë për shtyp bashkautorja Sara Seager, një profesoreshë e shkencave planetare në MIT. .

Është një përfundim intrigues – por asgjë më shumë se dërgimi i një sondë në atmosferën e Venusit do të konfirmojë bindshëm hipotezën mashtruese.

Për fat të mirë, NASA dhe Agjencia Evropiane e Hapësirës po planifikojnë të dërgojnë anijen e tyre kozmike përkatëse te fqinji ynë më i afërt planetar brenda dhjetë deri në 15 viteve të ardhshme. Kështu që shpresojmë se disa përgjigje do të jenë më në fund.