Shkencëtarët sapo zbuluan një grabitqar detar masiv nga periudha Triasik

Sipas një studimi të ri, shkencëtarët besojnë se kafshët më të mëdha që kanë jetuar ndonjëherë kanë jetuar në det. Në fakt, një zbulim i ri i ka shtyrë ata të besojnë se kafsha më e madhe ishte një grabitqar i periudhës Triasik që jetonte në det. Bazuar në zbulimin e ri, studiuesit besojnë se ky fosil 244 milionë vjeçar do të kishte rivalizuar speciet aktuale. Kafsha në fjalë, një ichthyosaur, ka ekzistuar maksimumi 8 milionë vjet pas ichthyosaurëve të parë. Për shkak të madhësisë së tij masive në krahasim me ichthyosaurët e tjerë, shkencëtarët besojnë se evolucioni i tij u përshpejtua në një farë mënyre.

Studimi i ri, i cili u botua në Science më 24 dhjetor, fokusohet shumë në zbulimin e fosilit. Ai gjithashtu fokusohet në atë se si krijesa që la fosilin pas mund të ishte rritur aq e madhe sa ishte. Bazuar në zbulimin, shkencëtarët besojnë se ichthyosauri që ata gjetën kishte një kafkë dy metra të gjatë. Ata gjithashtu besojnë se ishte një specie krejtësisht e re e Cymbospondylus.

Studiuesit thonë se ky është tetrapodi më i madh i njohur i periudhës Triasik, në tokë ose në det. Është gjithashtu i pari në një seri gjigandësh masive oqeanike që do të vazhdonin të sundonin detin. Ata gjithashtu besojnë se krijesa ishte në gjendje të rritej në përmasat që rritej aq shpejt sa duke ngrënë amonoidë. Këto pre të vogla, por të bollshme, do ta kishin ndihmuar ichthyosaur-in të rritej në mënyrë eksponenciale më shpejt. Për shkak të periudhës kohore, shkencëtarët mendojnë se zhdukja masive në fund të Permianit ndihmoi në sigurimin e një burimi kaq të bollshëm të amonoideve.

Zbulimet që ata kanë gjetur i kanë shtyrë shkencëtarët të besojnë se ky grabitqar i periudhës Triasike evoluoi shumë më herët se balenat. Të cilat shkencëtarët aktualisht i konsiderojnë si kafshët më të mëdha në Tokë.

Ka ende shumë që ne nuk dimë për evolucionin e kafshëve detare. Shkencëtarët mund të jenë në gjendje të mësojnë më shumë nga zbulimi i këtij ichthyosauri të ri. Në mënyrë të veçantë, ata mund të mësojnë më shumë për rrugën evolucionare që ndoqi jeta detare. Kjo grimcë grabitqar i periudhës Triasike jetoi miliona vjet më parë. Megjithatë, fosili i tij mund të jetë një derë e re e të kuptuarit që nuk kemi qenë në gjendje ta arrijmë më parë. Dhe mund të mos jetë i vetmi atje.

Në abstraktin dhe përfundimet e studimit, studiuesit vunë në dukje se mjedisi i kohës mund të ketë mbështetur krijesa të shumta me të njëjtën madhësi. Për më tepër, bollëku i amonoideve mund të kishte ndihmuar në nxitjen e rritjes eksponenciale të ichthyosaur-it menjëherë pas origjinës së tij.