Sonda diellore Parker kap imazhet e para të sipërfaqes së Venusit në dritë të dukshme

Sonda diellore Parker e NASA-s ka marrë imazhet e saj të para me dritë të dukshme të sipërfaqes së Venusit nga hapësira.

E mbytur në re të trasha, sipërfaqja e Venusit zakonisht mbulohet nga pamja. Por në dy fluturime të fundit të planetit, Parker përdori imazherin e tij me fushë të gjerë, ose WISPR, për të imazhuar të gjithë anën e natës në gjatësi vale të spektrit të dukshëm – lloji i dritës që syri i njeriut mund të shohë – dhe që shtrihet në infra të kuqe afër. .

Imazhet, të kombinuara në një video, zbulojnë një shkëlqim të dobët nga sipërfaqja që tregon veçori dalluese si rajonet kontinentale, fushat dhe pllajat. Një aureolë lumineshente e oksigjenit në atmosferë mund të shihet gjithashtu rreth planetit.

“Ne jemi të emocionuar me njohuritë shkencore që Parker Solar Probe ka ofruar deri më tani,” tha Nicola Fox, drejtore e divizionit për Divizionin e Heliofizikës në Selinë e NASA-s. “Parker vazhdon t’i tejkalojë pritjet tona dhe ne jemi të ngazëllyer që këto vëzhgime të reja të marra gjatë manovrës sonë të ndihmës së gravitetit mund të ndihmojnë në avancimin e kërkimit të Venusit në mënyra të papritura.”

Imazhe të tilla të planetit, të quajtur shpesh binjaku i Tokës, mund t’i ndihmojnë shkencëtarët të mësojnë më shumë rreth gjeologjisë sipërfaqësore të Venusit, çfarë mineralesh mund të jenë të pranishme atje dhe evolucionin e planetit. Duke pasur parasysh ngjashmëritë midis planetëve, ky informacion mund të ndihmojë shkencëtarët në kërkim për të kuptuar pse Venusi u bë jomikpritës dhe Toka u bë një oaz.

“Afërdita është gjëja e tretë më e shndritshme në qiell, por deri vonë nuk kemi pasur shumë informacione se si dukej sipërfaqja sepse pamja jonë është e bllokuar nga një atmosferë e trashë”, tha Brian Wood, autori kryesor i studimit të ri dhe fizikan në Laboratorin e Kërkimeve Detare në Uashington, DC. “Tani, më në fund po e shohim sipërfaqen në gjatësi vale të dukshme për herë të parë nga hapësira.”

Imazhet e para WISPR të Venusit u morën në korrik 2020 kur Parker nisi fluturimin e tretë, të cilin anija kozmike e përdor për të përkulur orbitën e saj më afër Diellit. WISPR ishte projektuar për të parë tipare të zbehta në atmosferën diellore dhe erën, dhe disa shkencëtarë menduan se mund të ishin në gjendje të përdorin WISPR për të imazhuar majat e reve që mbulojnë Venusin ndërsa Parker kaloi planetin.

“Objektivi ishte të matej shpejtësia e reve,” tha shkencëtari i projektit WISPR, Angelos Vourlidas, bashkëautor në punimin e ri dhe studiues në Laboratorin e Fizikës së Aplikuar të Universitetit Johns Hopkins.

Por, në vend që të shihte retë, WISPR kaloi edhe në sipërfaqen e planetit. Imazhet ishin aq befasuese sa shkencëtarët ndezën përsëri kamerat gjatë kalimit të katërt në shkurt 2021. Gjatë fluturimit të vitit 2021, orbita e anijes kozmike u rreshtua në mënyrë të përkryer për WISPR për të imazhuar në tërësi anën e natës së Venusit.