Strukturat shkëmbore 3.5 miliardë vjeçare janë një nga shenjat më të vjetra të jetës në Tokë

Shkëmbinjtë me shtresa në Australinë Perëndimore janë disa nga jetët më të hershme të njohura të Tokës, sipas një studimi të ri.

Fosilet në fjalë janë stromatolite, shkëmbinj me shtresa që formohen nga jashtëqitjet e mikrobeve fotosintetike. Stromatolitët më të vjetër për të cilët shkencëtarët pranojnë se janë krijuar nga organizma të gjallë datojnë 3.43 miliardë vjet më parë, por ka edhe ekzemplarë më të vjetër. Në Formacionin Dresser të Australisë Perëndimore, janë gjetur stromatolite që datojnë 3.48 miliardë vjet më parë.

Megjithatë, miliarda vjet kanë fshirë gjurmët e lëndës organike në këta stromatolite më të vjetër, duke ngritur pikëpyetje nëse ato janë formuar me të vërtetë nga mikrobet apo nëse mund të jenë bërë nga procese të tjera gjeologjike.

“Ne ishim në gjendje të gjenim disa mikrostruktura specifike brenda shtresave të veçanta të këtyre shkëmbinjve që janë fuqimisht tregues i proceseve biologjike,” tha Keyron Hickman-Lewis (hapet në skedën e re), një paleontolog në Muzeun e Historisë Natyrore në Londër, i cili drejtoi kërkimin. .

Gjetjet mund të kenë implikime për kërkimin e jetës në Mars, tha Hickman-Lewis për Live Science. Stromatolitet në Formacionin Dresser janë të ngjeshura në oksid hekuri nga reaksioni i hekurit me oksigjenin në atmosferë. Sipërfaqja e Marsit është e oksiduar në mënyrë të ngjashme – pra ngjyra portokalli e ndryshkur – por shkëmbinjtë e tij mund të mbajnë struktura të ngjashme të lëna pas nga jeta e lashtë marsiane, tha Hickman-Lewis.

Hickman-Lewis dhe ekipi i tij ekzaminuan stromatolitet e Australisë Perëndimore të zbuluara për herë të parë në vitin 2000 nga bashkëautori i studimit Frances Westall (hapet në skedën e re) në Qendrën Kombëtare për Kërkime Shkencore (CNRS) në Francë. Ata përdorën një sërë teknikash të imazhit 2D dhe 3D me rezolucion të lartë në mënyrë që të shikonin në shtresat e stromatolitit në një shkallë të mirë.

Ajo që ata panë la të kuptohet për rritjen biologjike në gjithë lavdinë e saj të çrregullt. Studiuesit vëzhguan shtresa të pabarabarta, duke përfshirë forma të vogla kube që janë tregues të fotosintezës, pasi mikrobet me aksesin më të madh në diell do të rriten më fuqishëm se ato jo aq të larta në strukturë. Ata panë gjithashtu struktura kolone që janë tipike në stromatolitët modernë, të cilët gjenden ende në disa vende anembanë globit.

“Matet mikrobiale ju japin shtresa që janë të pabarabarta në trashësinë e tyre dhe priren të jenë të rrudhosura ose të rrudhosura ose të shkojnë lart e poshtë në shkallë shumë të vogla hapësinore,” tha Linda Kah, një sedimentologe dhe gjeokimiste në Universitetin e Tenesit. i cili nuk ishte i përfshirë në studimin e ri. Duke i bashkuar të gjitha të dhënat strukturore, ajo tha për Live Science, “ju përfundoni me atë që duket si karakteristikat e një tapeti mikrobial”.

Dëshmia se stromatolitët e Formacionit Dresser janë shenja të jetës së lashtë nuk i bëjnë ata jetën më të vjetër në planet. Ky nder (i mundshëm) mund t’u shkojë stromatolitëve të gjetur në shkëmbin 3.7 miliardë vjeçar në Grenlandë, ose ndoshta mikrofosileve nga Kanadaja që mund të jenë deri në 4.29 miliardë vjet. Është shumë e vështirë të dallosh jetën biologjike nga proceset joorganike në këta shkëmbinj shumë të vjetër, megjithatë, kështu që këto gjetje dhe të tjera nga një kornizë e ngjashme kohore janë të diskutueshme.

Bazuar në mineralet në stromatolitët, dyshekët mikrobialë të Australisë Perëndimore ndoshta janë formuar në një lagunë të cekët të ushqyer nga vrima hidrotermale që ishte gjithashtu e lidhur me oqeanin, studiuesit raportuan më 4 nëntor në revistën “Geology”.

Teknikat e përdorura për të studiuar stromatolitët e Australisë Perëndimore mund të jenë të dobishme për kërkimin e jetës në Mars, tha Hickman-Lewis, veçanërisht nëse mostrat e Marsit mund të kthehen në Tokë.

Shkencëtarët duhet të “konsiderojnë disa nga analizat këtu si një test provë të analizave që do të duhet të bëjmë rreth një dekade kur të kemi materiale nga Marsi.”