Studimi i mbështetur nga NASA konfirmon se Oqeani Jugor po thith karbonin nga atmosfera

Në një studim të mbështetur nga NASA, të botuar në Science në dhjetor 2021, shkencëtarët përdorën vëzhgimet e avionëve të dioksidit të karbonit atmosferik për të “treguar se fluksi vjetor neto i karbonit në oqeanin në jug të 45°S është i madh, me shumë gjatë verës dhe më pak gjatë dimrit. Ata zbuluan se ujërat në rajon thithnin afërsisht 0.53 petagramë më shumë (530 milionë tonë metrikë) karbon sesa lëshonin çdo vit.

Matthew Long, autori kryesor i studimit dhe një shkencëtar në Qendrën Kombëtare për Kërkime Atmosferike (NCAR), shpjegoi Matthew Long, autori kryesor i studimit dhe një shkencëtar në Qendrën Kombëtare për Kërkime Atmosferike (NCAR) “Masjet ajrore tregojnë një ulje të dioksidit të karbonit në atmosferën e poshtme mbi sipërfaqen e Oqeanit Jugor gjatë verës, duke treguar marrjen e karbonit nga oqeani. ). Vëzhgimet e avionëve u mblodhën nga viti 2009 deri në vitin 2018 gjatë tre eksperimenteve në terren, duke përfshirë Misionin e Tomografisë Atmosferike të NASA-s (ATom) në 2016.

Animacioni dhe imazhi i palëvizshëm në këtë faqe tregojnë zonat ku dioksidi i karbonit u përthit (blu) dhe u emetua (i kuq) nga oqeani global në 2012. (Kërceni në 1:00 për t’u fokusuar në Hemisferën Jugore.) Të dhënat vijnë nga ECCO -Modeli i Biogjeokimisë Globale të Oqeanit Darvin. Hulumtimi u financua nga Fondacioni Kombëtar i Shkencës, NASA, dhe Administrata Kombëtare e Oqeanit dhe Atmosferës.

Kur emetimet e dioksidit të karbonit të shkaktuara nga njeriu hyjnë në atmosferë, një pjesë e gazit absorbohet nga oqeani, një proces që mund të ngadalësojë pak akumulimin e karbonit në atmosferë dhe temperatura globale rritet që shoqërohet me të. Një pjesë e kësaj është për shkak të ngritjes së ujit të ftohtë nga oqeani i thellë. Sapo të dalë në sipërfaqe, uji më i ftohtë dhe i pasur me lëndë ushqyese thith CO2 nga atmosfera – zakonisht me ndihmën e organizmave fotosintezues të quajtur fitoplankton – përpara se të fundoset përsëri.

Modelet kompjuterike sugjerojnë se 40 për qind e CO2-it të prodhuar nga njeriu në oqean në mbarë botën fillimisht u absorbua nga atmosfera në Oqeanin Jugor, duke e bërë atë një nga zhytësit më të rëndësishëm të karbonit në planetin tonë. Por matja e fluksit ose shkëmbimit të CO2 nga ajri në det ka qenë sfiduese.

Shumë studime të mëparshme të fluksit të karbonit të Oqeanit Jugor u mbështetën shumë në matjet e aciditetit të oqeanit – i cili rritet kur uji i detit thith CO2 – të marra nga instrumentet lundrues dhe lëvizës. Hulumtimi i ri përdori avionët për të matur ndryshimet në përqendrimin e CO2 në atmosferë mbi oqean.

“Nuk mund ta mashtroni atmosferën,” tha Long. “Ndërsa matjet e marra nga sipërfaqja e oqeanit dhe nga toka janë të rëndësishme, ato janë shumë të rralla për të ofruar një pamje të besueshme të fluksit të karbonit ajër-det. Atmosfera, megjithatë, mund të integrojë flukse mbi hapësira të mëdha.”

Për studimin e ri, studiuesit përdorën matje ajrore nga tre eksperimente në terren: ATom, HIPPO dhe ORCAS. Së bashku, eksperimentet në terren kapën një seri fotografish (ose profile) të ndryshimit vertikal të dioksidit të karbonit në lartësi të ndryshme të atmosferës dhe stinëve të ndryshme. Për shembull, gjatë fushatës ORCAS në fillim të vitit 2016, shkencëtarët panë një rënie të përqendrimeve të CO2 ndërsa avioni zbriste dhe gjithashtu zbuluan turbulenca të larta pranë sipërfaqes së oqeanit, duke sugjeruar një shkëmbim gazesh. Profile të tillë, së bashku me disa modele atmosferike, ndihmuan ekipin të vlerësonte më mirë fluksin e karbonit.