Studimi zbulon se fierët mund të prodhojnë insekticid që kursen te korrat

Një studim i ri ka identifikuar proteina të reja insekticide në fier. Profesorja Marilyn Anderson në Universitetin La Trobe tha se zbulimi mund të çojë në kontrollin e dëmtuesve të proteinave të prodhuara nga bimët për bimët bujqësore që janë thelbësore për prodhimin global të ushqimit.

” Analiza strukturore tregon se edhe pse kjo proteinë prodhohet nga bimët, ajo ka disa veçori të përbashkëta me proteinat e njohura Cry me tre fusha të përdorura gjerësisht në bujqësi për kontrollin e insekteve ,” tha profesor Anderson.

“Këto proteina mbrojnë të korrat nga dëmtimet nga dëmtuesit seriozë të lepidopterëve (vemjeve).

Zbulimi i këtyre proteinave nga Corteva Agriscience premton zhvillimin e mjeteve të reja për të luftuar dëmtuesit e insekteve që kërcënojnë prodhimin e ushqimit dhe fibrave.

Proteinat e sapogjetura ofrojnë një mënyrë alternative veprimi dhe një zgjidhje të mundshme për problemin e rezistencës ndaj dëmtuesve ndaj metodave ekzistuese insekticide.

Kontrolli i dëmtuesve në kulturat kryesore globale të misrit, sojës dhe pambukut përdor transgjene nga Bacillus thuringiensis (Bt) për të prodhuar proteina insekticide për mbrojtje kundër dëmtuesve kryesorë të insekteve. Kërkimi për zgjidhje alternative është motivuar nga shqetësimet se dëmtuesit mund të zhvillojnë rezistencë ndaj këtyre proteinave.

Ky studim prezanton një familje të re të proteinave insekticide, të përcaktuara si IPD113, të gjetura në fierët si speciet Pteris, të njohura si “frena”, të cilat janë të njohura si bimë shtëpiake.

Proteinat ishin shumë efektive në analizat e bazuara në dietë artificiale kundër gjashtë prej dëmtuesve kryesorë të lepidopterëve (vemjeve) të misrit dhe sojës. Për më tepër, bimët e misrit dhe sojës që prodhonin proteina IPD113 ishin më rezistente ndaj dëmtimit të insekteve në gjethe, kërcell dhe veshë, krahasuar me bimët e kontrollit.

Analiza e strukturës kristalore të një shembulli të këtyre proteinave zbuloi një ngjashmëri të habitshme me strukturën e disa proteinave insekticide Bt, edhe pse ato rrjedhin nga bimët (jo bakteret). Veçanërisht, këtyre proteinave të fierit u mungon një domen (ose një pjesë) që është zakonisht e pranishme në proteinat Bt, por ruajnë efektivitetin.

Çuditërisht, këto proteina të fierit ende preknin krimbat e vjeshtës që ishin rezistente ndaj proteinave konvencionale Bt.