Studiuesit në të gjithë botën po eksplorojnë zbulime të reja për planetin tonë

Programi i Edukimit dhe Kërkimit të Planetit u ofron studiuesve, akademikëve dhe shkencëtarëve aftësinë për të parë ndryshimet në Tokë në kohë reale. Në duart e këtyre ekspertëve, të dhënat tona satelitore po ndihmojnë në fuqizimin e modeleve, zbulimin e ndryshimeve planetare dhe ofrimin e njohurive hapësinore-kohore në një sërë fushash akademike. Ekipi ynë në Planet ka qenë i emocionuar kur ka parë gamën e gjerë të vendeve dhe subjekteve që këta studiues novator kanë zgjedhur për të eksploruar. Lexoni për gjetjet e tyre emocionuese duke përdorur të dhënat e Planetit.

Dr. Adam Smith në Universitetin Cornell përdor SkySat me rezolucion të lartë për të kuptuar më mirë shkatërrimin e vendeve të trashëgimisë kulturore në zona anembanë botës.

“Arkeologët në Universitetin Cornell dhe Purdue po përdorin imazhet e SkySat për të monitoruar qindra vende të trashëgimisë kulturore në rrezik për shkak të konfliktit të Nagorno-Karabakut midis Armenisë dhe Azerbajxhanit. Në vitin 2020, imazhet e Planetit lejuan Caucasus Heritage Watch (CHW) të zbulonte shkatërrimin e varrezave historike, dëmtimin e muzeve dhe kishave dhe kërcënimet e shfaqura ndaj integritetit të monumenteve të shumtë, “tha Dr. Smith. “Gjetjet e CHW u përdorën kohët e fundit si provë në një çështje para Gjykatës Ndërkombëtare të Drejtësisë, duke kontribuar në një vendim të rëndësishëm që vendos një precedent të ri për mbrojtjen e trashëgimisë kulturore në mbarë botën.”

Dr. D. Ichikawa në Qendrën për Kërkimin dhe Zbatimin e Remote Sensing Satelitor të Universitetit Yamaguchi, Japoni vëzhgon fushat aktive me orizin me të dhënat e PlanetScope.

“Ne përdorim të dhënat e PlanetScope për të vlerësuar statusin e rritjes së orizit dhe për të hartuar fushat aktive të orizit në prefekturën Yamaguchi të Japonisë. Përdorimi i pllakave orto PlanetScope ka treguar përmirësim të ndjeshëm në vlerësimin tonë të treguesve të rritjes së orizit si indeks të vegjetacionit dhe saktësinë e hartës. PlanetScope ka avantazhe të mëdha me frekuencë të lartë vëzhgimi dhe rezolucion hapësinor 3 metra në krahasim me satelitët e tjerë optikë MS. Një sfidë tjetër e kërkimit tonë është përdorimi i integruar i të dhënave satelitore të konstelacionit optik dhe SAR për monitorimin e produktivitetit të tokës-bimësisë të sipërfaqes së tokës bujqësore. Të dhënat e konstelacionit optik PlanetScope dhe SAR janë përpunuar dhe analizuar për zonën e tokës bujqësore të JAVA qendrore të Indonezisë. PlanetScope lejon një analizë shumëkohore me imazhet Sentinel-1 SAR për tre sezone mbjelljeje në këtë rajon.”

Dr. Kyle Cavanuagh në Universitetin e Kalifornisë – Los Anxhelos punon me të dhënat e PlanetScope për të matur dhe matur shtrirjen dhe shëndetin e pyjeve të leshterikëve në brigjet e Kalifornisë Veriore.

“Ne kemi përdorur imazhet e planetit për të hartuar mbulesën e leshterikëve përgjatë bregdetit të qarqeve Sonoma dhe Mendocino pas një kolapsi në pyjet e leshterikëve që ndodhi në vitin 2014. Ky kolaps ka pasur ndikime të konsiderueshme negative në ekologjinë dhe ekonominë e Kalifornisë veriore bregdetare,” shpjegoi Dr. Cavanuagh. “Ne zhvilluam një metodë për të hartuar tendën e leshterikëve nga imazhet e PlanetScope dhe krijuam hartat vjetore të leshterikëve midis 2016-2021. Këto të dhëna na lejuan të gjenim ‘strehë leshterikësh’, zona të vogla që ishin në gjendje të vazhdonin përballë kolapsit rajonal të leshterikëve. Ne kemi dokumentuar gjithashtu një rikuperim të pjesshëm të bollëkut të leshterikëve midis 2020 dhe 2021.