Truri më i vjetër në botë i ruajtur i gjetur në fosilin e peshkut parahistorik

Coccocephalus wildi i fosilizuar u gjet në një minierë qymyri në Lancashire më shumë se një shekull më parë dhe ishte ulur në arkivat e Muzeut të Mançesterit.

Hulumtimet nga ekipet nga universitetet në Birmingham dhe Michigan zbuluan se kafka e saj përmbante një tru dhe nerva kraniale.

Paleontologu Dr Sam Giles tha se “gjetja e papritur” dha një “një pasqyrë befasuese” në evolucionin e trurit.

Fosili i peshkut tashmë të zhdukur fillimisht u gjet nga një shtresë guri sapuni në çatinë e minierës Lancashire dhe u përshkrua për herë të parë shkencërisht në 1925.

Megjithëse vetëm kafka e saj u gjet, shkencëtarët nga Universiteti i Birminghamit (UoB) dhe Universiteti i Miçiganit (UoM) besojnë se do të kishte qenë 6 deri në 8 inç (15 deri në 20 cm) e gjatë dhe ndoshta ishte një mishngrënëse.

Një përfaqësues i UoB tha se indet e buta si truri normalisht kalbet shpejt dhe “shumë rrallë fosilizohen”, por kur ky peshk ngordhi, ai “ndoshta u varros shpejt në sedimente me pak oksigjen të pranishëm” pasi mjedise të tilla “mund të ngadalësojnë dekompozimin e pjesëve të buta të trupit”. .

Ata thanë se fosili i kafkës ishte i vetmi ekzemplar i njohur i specieve të tij, kështu që gjatë studimit u përdorën vetëm teknika jo-shkatërruese.

Ata shtuan se ekipi hulumtues nuk kishte kërkuar për një tru kur ekzaminoi fosilin e kafkës, por gjeti objektin e dallueshëm që kishte tipare të gjetura në trurin e vertebrorëve, të tilla si simetria dypalëshe dhe hapësirat e zbrazëta.

Dr Giles tha se “gjetja e papritur e një truri vertebror të ruajtur tredimensionale na jep një pasqyrë befasuese në anatominë nervore të peshkut me rreze rreze”.

“Ai na tregon një model më të komplikuar të evolucionit të trurit sesa sugjerohet vetëm nga speciet e gjalla, duke na lejuar të përcaktojmë më mirë se si dhe kur evoluan peshqit kockë të sotëm,” shtoi ajo.

Studiuesi i UoM Rodrigo Figueroa tha se “fosili sipërfaqësisht jo mbresëlënës dhe i vogël [jo vetëm] na tregon shembullin më të vjetër të një truri vertebror të fosilizuar, por gjithashtu tregon se shumë nga ato që menduam për evolucionin e trurit vetëm nga speciet e gjalla do të kenë nevojë për ripërpunim”.