Tyrannosaurus rex mund të rigropohet në tre lloje të veçanta

Pak dinosaur futen në të njëjtën mistikë si Tyrannosaurus rex, por mbreti i hardhucave tiran që dikur endej nëpër Amerikën e Veriut mund të ishte keqkuptuar.

Një analizë e re e eshtrave dhe dhëmbëve të 37 ekzemplarëve T. rex sugjeron se dinosauri mund të ketë nevojë të rigrupohet në tre lloje të veçanta — me grabitqarin e frikshëm që jetoi 90 milion deri në 66 milion vjet më parë që mund të marrë dy lloje vëllezër: hardhuca tiran mbretëresha dhe perandor hardhuca tiran.

Studimi, i botuar në revistën Evolutionary Biology, tha se ishte njohur prej kohësh se “madhësia” e skeleteve të Tyrannosaurëve të rritur ndryshonte në mënyrë të konsiderueshme. Kjo ishte shpjeguar nga dallimet gjinore — me femra T. Rex ndoshta më të imta se homologët e tyre meshkuj. Përndryshe, ajo mund të shpjegohet nga fazat e zhvillimit, ose thjesht ndryshimi individual në tipare.
Ndryshime të tjera përfshijnë dhëmbët e tij në madhësi banane — disa nofulla T. rex kanë një prerës të vetëm në formë D që është dukshëm më i vogël se dhëmbi tjetër, ndërsa të tjerët kanë dy nga këta dhëmbë më të vegjël në formë D.
Studiuesit krahasuan gjatësinë dhe perimetrin e femurit, ose kockës së kofshës, të 24 ekzemplarëve T. rex. Ata matën gjithashtu bazën e dhëmbëve ose hapësirën në nofull për të kuptuar nëse 12 nga dinosaurët kishin një ose dy dhëmbë prerës të hollë. Përfundimi i ekipit të studimit ishte se T. rex nuk ishte një dinosaur i vetëm, i pandryshueshëm, por mund të kishte dy specie po aq të frikshme.
“Të tre llojet ishin 6-7 ton me kafka dhe trupa të ngjashëm. Do të ishte si ndryshimi midis sulmit nga një luan apo tigër. Jo shumë,” tha autori i studimit Gregory Paul, autori i “The Princeton Field Guide to Dinosaurs. .”
Dallimet ishin “delikate”, të ngjashme me mënyrën se si “skeletet e luanit (Panthera leo) dhe tigrit (Panthera tigris) janë të vështira për t’u dalluar edhe nga ekspertët,” tha ai.