Zvarraniku 230 milionë vjeçar me sqep të çuditshëm ishte i afërm i krokodilëve të ditëve tona

Gjatë periudhës së vonë të Triasikut, afërsisht 230 milionë vjet më parë, një zvarranik me një gojë të ngjashme me sqepin jetonte në atë që tani është Wyoming.

Paleontologët identifikuan mbetjet e zvarranikëve barngrënës, i cili është një kërcell, ose arkosauri i hershëm dhe për këtë arsye një i afërm i largët i zogjve dhe krokodilëve të ditëve tona, si një gjini dhe specie e re rinkosaurësh, një grup ngrënësësh bimësh të përcaktuar nga papagalli i tyre. sqepat. Ekipi përshkroi speciet e sapo identifikuara, të cilat ata e quajtën Beesiiwo cooowuse, në një studim të botuar më 10 prill në revistën Diversity.

“Beesiiwo nuk ishte veçanërisht i madh,” tha për Live Science në një email bashkëautori David Lovelace, një paleontolog vertebror në Universitetin e Wisconsin-Madison. Ai vlerëson se një i rritur ndoshta peshonte midis 10 dhe 15 paund (5 deri në 7 kilogram) dhe ishte afërsisht 2 këmbë (0.6 m) i gjatë.

Studiuesit mund të spekulojnë vetëm bimët specifike që ai hante.

“Ne e dimë nga poleni paleo dhe mbetjet e bimëve se kishte patjetër halorë, fier dhe bimë bisht kuajsh përreth që mund të kenë kontribuar në dietën e tij,” tha Lovelace. Goja e saj me sqep “mund të ishte përdorur shumë mirë për zhveshjen ose prerjen e gjetheve, por përsëri, nuk ka asnjë provë të drejtpërdrejtë për këtë që unë di”.

Në total, paleontologët zbuluan pesë ekzemplarë rinkosaurësh në Formacionin Popo Agie, një formacion gjeologjik Triasik i vendosur në malet Bighorn, pjesë e Maleve Shkëmbore veriore. Tre nga ekzemplarët, duke përfshirë fragmente të nofullës së sipërme dhe të poshtme, i përkisnin specieve të reja.

Për shkak se fosilet ndodheshin në tokën vendase të Amerikës, studiuesit bashkëpunuan me drejtues nga Zyra e Ruajtjes Historike Tribale të Arapahos Veriore për të emërtuar specien e re Beesiiwo cooowuse, që në gjuhën Arapaho do të thotë “hardhuca e madhe nga zona Alcova” e Wyoming qendrore. , sipas një deklarate.

Emërtimi është pjesë e një bashkëpunimi midis popullit Arapaho, studentëve nga Shkollat Fort Washakie (FWS) të vendosura në Rezervimin Indian River Wind dhe universitetit për të dekolonizuar paleontologjinë. Pavarësisht nga bollëku i fosileve të zbuluara në Perëndimin Amerikan, është hera e parë që një ekzemplar i gjetur në tokën vendase është emëruar në gjuhën Arapaho.

“Ky është një vend emocionues për të bërë punë në terren, sepse ky formacion gjeologjik nuk është studiuar me të vërtetë për gati një shekull,” tha Lovelace në deklaratë. “Ne e marrim këtë ndërveprim multikulturor, shumë brezash në fushën ku pleqtë, studentët e FWS, studentët e UW-Madison dhe shkencëtarët po punojnë të gjithë së bashku për të integruar shkencën perëndimore, shkencën vendase dhe njohuritë tradicionale ekologjike.”