Ky fosil i lashtë i supozuar i rrallë është bërë në të vërtetë nga diçka shumë më e fundit

Strehimoret e lashta shkëmbore Bhimbetka në Indi janë vendimtare për të kuptuar historinë gjeologjike të nënkontinentit, por takimi i tyre është i vështirë për shkak të mungesës së fosileve.

Prandaj, studiuesit ishin të ngazëllyer për të gjetur prova të krijesës Dickinsonia në shpella në vitin 2020, duke fiksuar moshën e tyre në rreth 550 milionë vjet.

Megjithatë, një studim i ri zbulon se ajo që shkencëtarët gjetën nuk ishte aspak një fosil Dickinsonia, por një koshere blete. Kjo do të thotë se mosha e shpellave është sërish për debat, me disa kërkime që sugjerojnë se ato mund të kenë ekzistuar për rreth 1 miliard vjet.

Kthesa e fundit në përrallë erdhi kur studiuesit vizituan shpellat dhe fosilin e supozuar të Dickinsonia – një organizëm detar i sheshtë, në formë ovale, primitiv. “Fosili” ishte kalbur shpejt dhe ishte shtrirë pothuajse vertikalisht në një mur, ndërsa zakonisht do të ishte gjetur në dysheme ose në tavan.

“Sapo e shikova, mendova se diçka nuk ishte në rregull këtu”, thotë gjeologu Joseph Meert nga Universiteti i Floridës. “Fosili po zhvishej nga shkëmbi”.

Fakti që kishte disa koshere të tjera gjigante në shpella mbështeti hipotezën e re. Analiza e mëtejshme zbuloi se kjo ishte, në fakt, mbetjet e një koshere blete që kalbet shpejt dhe jo fosili i një kafshe që u zhduk qindra miliona vjet më parë.

Nëse ky do të kishte qenë një fosil, një pjesë e kalbjes së tij mund të ishte për shkak të blozës nga zjarret, siç argumentuan studiuesit e studimit të mëparshëm në atë kohë.

Megjithatë, studimi i fundit përfshin imazhe që tregojnë njolla të errëta rreth koshereve ekzistuese që mund të ngatërrohen me blozë. Ngjyrosja, pretendon studimi i ri, ka të ngjarë të jetë rezultat i propolisit, një “material ngjitës, me ngjyrë kafe, i përbërë nga një përzierje dylli blete, pështymë dhe rrëshira bimore të përdorura si “ngjitës” për të riparuar dhe për t’i dhënë integritet kosheres.

Për më tepër, asnjë fosile tjetër Dickinsonia nuk u gjet ndonjëherë askund afër këtu.

Bazuar në ekzaminimet e mëparshme të zbërthimit radioaktiv të kristaleve të vogla të zirkonit, studiuesit sugjerojnë se shpellat dhe peizazhi i tyre përreth janë rreth 1 miliard vjet të vjetra. Nënshkrimet magnetike të shkëmbit përputhen gjithashtu me nënshkrimet e shkëmbinjve të tjerë që datojnë në atë periudhë.

“Ka shumë implikime,” thotë Meert. “Një ka të bëjë me paleogjeografinë në atë kohë, çfarë po ndodhte me kontinentet, ku ndodheshin kontinentet, si ishin mbledhur”.

“Dhe ishte një periudhë kur jeta po kalonte një ndryshim të madh, nga fosilet shumë të thjeshta në fosile më komplekse. Kështu që përpjekja për të kuptuar paleogjeografinë në atë kohë është shumë, shumë e rëndësishme. Dhe për të kuptuar paleogjeografinë, ne duhet të dinë moshën e shkëmbinjve.”

Ndërsa studiuesit në vitin 2020 duket se e kanë gabuar këtë, autorët pas studimit të ri janë të prirur të theksojnë se kështu funksionon shkenca: Studimi shtohet në krye të studimit derisa të dalin faktet shkencore.

Kjo nuk do të thotë se ka një numër të madh studimesh të pasakta atje. Përkundrazi, ne e dimë se shumë nga ato që publikohen mund të besohen sepse analizohen nga shkencëtarë të tjerë dhe testohen me kërkime të mëtejshme.

Të pranosh se ke bërë diçka të gabuar është e vështirë për t’u bërë – përpiquni dhe mbani mend herën e fundit që e keni bërë atë në shtëpi ose në punë – por në këtë rast, ekipi që mendoi se kishte gjetur një fosil të Dickinsonia-s, u përball me gabimet e tyre.

“Është e rrallë, por thelbësore që shkencëtarët të pranojnë gabimet kur zbulohen prova të reja”, thotë paleontologu Gregory Retallack nga Universiteti i Oregonit, një nga studiuesit pas studimit të mëparshëm.