Misioni i parë i Evropës për Jupiterin në ‘shtëpi direkt’ përpara nisjes në prill

Misioni i parë i Evropës i lidhur me Jupiterin është në fazën përfundimtare të përgatitjeve për nisjen e tij më 13 prill nga porti hapësinor evropian në Kourou, Guiana Franceze.

Testet funksionale dhe një provë numërimi mbrapsht janë përfunduar me sukses përpara nisjes së Jupiter Icy Moons Explorer, ose JUICE, dhe ekipet po përgatiten të furnizojnë anijen kozmike si dhe raketën e saj bartëse, Agjencia Evropiane e Hapësirës (ESA), e cila menaxhon misioni, tha në një seri postimesh në Twitter të premten dhe të shtunën.

“Me vetëm pesë javë përpara, përgatitjet për nisjen po rriten këtu në @EuropeSpacePort. Së shpejti, #ESAJuice do të vuloset brenda panelit të tij mbrojtës dhe do të montohet në majë të këtij të fuqishëm @Ariane5,” shkroi ESA në Twitter me një seri imazhesh nga integrimi i raketës. ndërtesë. “Duke parë raketën duke marrë formë, ajo ka filluar të ndihet e vërtetë.”

JUICE do të ngrihet në hapësirë për udhëtimin e tij tetë-vjeçar përmes sistemit diellor nga raketa evropiane Ariane 5 me ngritës të rëndë. Misioni është përpjekja e parë individuale e Evropës për të eksploruar trupa në sistemin e jashtëm diellor dhe do të përfaqësojë ngritjen e parafundit për kalin e punës Ariane 5, i cili i ka shërbyer industrisë evropiane të hapësirës që nga viti 1996.

“Ne jemi vërtet në shtëpi tani,” shkroi gjigandi evropian i hapësirës ajrore Airbus, i cili udhëhoqi konsorciumin që ndërtoi anijen kozmike, në një deklaratë me email të lëshuar më 7 mars. “JUICE u dërgua nga vendi i prodhimit të Airbus në Toulouse, Francë në Jug. Amerikë, ku tani po i nënshtrohet përgatitjeve përfundimtare nga inxhinierët tanë përpara nisjes më 13 prill nga një raketë Ariane 5 nga Guiana Franceze”.

Nëse gjithçka shkon mirë, anija kozmike 6.6 tonësh (6 metrikë) do të mbërrijë në Jupiter në vitin 2031 dhe më pas do të nisë një turne kompleks rreth planetit dhe tre prej hënave të tij kryesore: Ganymede, Europa dhe Callisto. JUICE do të bëhet anija e parë kozmike që do të rrotullohet ndonjëherë në një hënë të ndryshme nga ajo e Tokës në vitin 2035, kur ajo të zhvendoset nga orbita e Jupiterit në atë të hënës së saj më të madhe Ganymede.

E pajisur me një grup prej 10 instrumentesh shkencore të fundit, JUICE do t’i lejojë shkencëtarët të studiojnë hënat, duke përfshirë brendësinë e tyre, si kurrë më parë. Misioni pritet të japë një kontribut të madh në të kuptuarit tonë nëse jeta mund të ekzistojë në ato trupa të mbuluar nga akulli dhe që strehojnë oqean.

JUICE do të arrijë në Jupiter disa vjet pas përfundimit të misionit Juno të NASA-s, i cili pritet të ndodhë në vitin 2025. Megjithatë, një tjetër mision i NASA-s, Europa Clipper, i vendosur të nisë vitin e ardhshëm, do të arrijë në sistemin e Jupiterit përpara JUICE në studioni hënën e akullt të oqeanit Europa, të cilën astrobiologët e konsiderojnë si një nga bastet më të mira të sistemit diellor për të pritur jetë aliene.

Agjencia Evropiane e Hapësirës, e cila menaxhon misionin, ka bashkëpunuar më parë me NASA-n në misionin Cassini-Huygens në Saturn.