Astronauti i NASA -s reagon ndaj ‘merimangave’ në ISS

Ka pasur disa pamje të pazakonta në Stacionin Hapësinor Ndërkombëtar. Elvis. Një kostum gorilla. Krimbat e sheshtë. Yoda. Por merimangat lundrojnë lirshëm rreth ISS? Vetëm në imagjinatën e një astronauti.

Astronauti i NASA -s dhe anëtari aktual i ekuipazhit të ISS Megan McArthur ndau atë që mund të konsiderohet një “mendim dushi” hapësinor të enjten. Ka të bëjë me mënyrën se si ajo instinktivisht i sheh merimangat në objekte të vogla të rastësishme.

McArthur shkroi në Twitter, “A është e çuditshme që pas 100 ditësh në stacionin hapësinor, kur shoh një copë të vogël të garzë ose ushqim që noton pranë, trupi im ende reagon si” SPIDER !! ” një sekondë para se truri im të fillojë të thotë: “Relaksohuni, jeni në hapësirë, mbani mend? Asnjë merimangë.” “

Shkon për të treguar se si disa nga reagimet e njohura njerëzore që kemi në Tokë nuk zhduken vetëm kur jemi në orbitë.

Llogaria e NASA -s në Twitter e kërkimit ISS shpalosi me një rregullim të historisë. “Ndërsa nuk ka merimangat me ju tani, ka pasur merimangat në stacion për kërkime,” tha NASA. Merimangat e orbitës së artë u dërguan në hapësirë ​​për të studiuar nëse dhe si arachnidët rrotullojnë rrjetat e tyre ndryshe në mikrogravitet. “

Misioni merimangë ishte përsëri në vitin 2011 dhe, me sa dimë, asnjë nga banorët e rrjetës nuk shpëtoi për të vrapuar i lirë në egërsitë e stacionit. Sa i përket eksperimentit, studiuesit zbuluan se rrjetat e merimangave dukeshin shumë të ngjashme me ato që endin përsëri në Tokë.

McArthur nuk ka pse të shqetësohet për arachnids, por ajo ka pasur disa forma të tjera të vogla të jetës për shoqërinë në orbitë, duke përfshirë kallamarin dhe tardigradet e foshnjës. Të paktën ata janë kritikë të lezetshëm.