Curiosity Rover gjen një burim gazi metan në Mars

Ndoshta jo siç i mendojmë, por shkencëtarët që studiojnë planetin e kuq mendojnë se kanë gjetur një burim metani, një gaz i lëshuar nga gjallesat, në dyshemenë e kraterit veri-perëndimor të Marsit.

Gazi i metanit prodhohet nga njerëzit dhe kafshët kur përtypemi – por edhe nga mikrobe të vogla.

Rover Curiosity i Nasa ka regjistruar çlirimet e metanit në Mars që nga viti 2012 por deri më tani, shkencëtarët nuk mund të zbulonin se nga vinte gazi.

Shkencëtarët në Institutin e Teknologjisë të Kalifornisë në SHBA studiuan të dhënat nga rover Mars Curiosity.

Duke përdorur një model kompjuterik të krijuar posaçërisht, që parashikoi shpejtësinë e erës dhe drejtimin e grimcave të gazit, ekipi arriti të gjurmonte metanin në një vendndodhje vetëm 12 milje (19.3 km) nga rover.

Studiuesit thanë se kjo do të thotë që vendi i uljes për Kuriozitet ishte rastësisht loc Ndërsa kjo hulumtim i ri mund të sugjerojë një burim të gazit metan në Mars, kjo nuk do të thotë domosdoshmërisht se ka alienë që gërmojnë në planet.

Shkencëtarët janë të ngazëllyer me idenë e metanit në Mars, pasi shumica e gazrave të metanit kanë një ‘origjinë biologjike’ – kjo do të thotë që gazi vjen nga gjallesat. Për shembull, më shumë se 90% e metanit në Tokë ka një origjinë biologjike – nga lopët dhe dhitë që pëlcasin dhe pjellin.

Pra, ndërsa ky hulumtim i ri mund të tregojë për jetë të mundshme në planet duhet të bëhet më shumë punë për të zbuluar se çfarë lloj jete mund të jetë kjo.