Eksperimentet e NASA po përpiqen të dërgojnë sinjalet e radios nga Hëna në Jupiter

Një fushë antene në Alaskë ka kryer një sërë eksperimentesh që përfshijnë dërgimin e sinjaleve radio nga Hëna deri në Jupiter dhe pritjen e sinjalit.

Programi i Kërkimeve Auroral Active Frequency High (HAARP) nisi një fushatë shkencore 10-ditore që zgjati deri më 28 tetor. Në rendin e ditës ishin 13 eksperimente që po shtyjnë kufijtë e asaj që mund të bëjë objekti. “Fushata kërkimore e tetorit është më e madhja dhe më e larmishme deri më sot, me studiues dhe shkencëtarë qytetarë që bashkëpunojnë nga e gjithë bota,” tha në një njoftim Jessica Matthews, menaxhere e programit të HAARP.

HAARP përbëhet nga 180 antena me frekuencë të lartë, secila me lartësi 72 metra, të shtrira në 33 hektarë pranë Gakona, Alaskë. Objekti i kërkimit transmeton rreze radio drejt jonosferës së Tokës, pjesa e jonizuar e atmosferës që ndodhet rreth 50 deri në 400 milje (80 deri në 600 kilometra) mbi sipërfaqen e Tokës. Jonosfera është e mbushur me grimca të ngarkuara elektrike, si rezultat i shpërthimit nga energjia diellore. HAARP dërgon sinjale radio në jonosferë dhe pret të shohë se si ato kthehen, në një përpjekje për të matur shqetësimet e shkaktuara nga Dielli, ndër të tjera.

Në një eksperiment të kohëve të fundit, i njohur si “Kërcimi i Hënës”, një grup studiuesish nga Laboratori i Propulsionit Jet i NASA-s, Observatori i Radios Owens Valley dhe Universiteti i New Mexico transmetuan një sinjal nga antenat HAARP në Alaskë në Hënë dhe më pas pritën të marrin një sinjal të reflektuar përsëri në vendet e observatorit në Kaliforni dhe New Mexico.

Qëllimi i eksperimentit është të studiojë se si tre objektet në Alaskë, Kaliforni dhe Nju Meksiko mund të punojnë së bashku për vëzhgimet e ardhshme të asteroidëve afër Tokës. Objekti mund të jetë në gjendje të transmetojë një sinjal tek një asteroid që fluturon pranë Tokës dhe të marrë një sinjal prapa që do të lë të kuptohet për përbërjen e shkëmbit hapësinor.

Një tjetër eksperiment dërgoi një rreze radioje në Jupiter, që aktualisht ndodhet rreth 374 milionë milje (600 milionë kilometra) nga Toka. Shpresa është që rrezja të reflektohet nga jonosfera e Jupiterit dhe më pas të merret në vendin e New Mexico.

Eksperimenti i Jupiterit drejtohet nga John Hopkins Applied Physics Labarotory dhe synon të sigurojë një mënyrë të re për të vëzhguar jonosferat e planetëve të tjerë. Duke marrë parasysh se sa larg është Jupiteri nga Toka, ky eksperiment është një test i vërtetë i aftësive të transmetimit të sinjalit të HAARP.

Një tjetër eksperiment është më shumë në anën artistike. “Ghosts in the Air Glow” transmetuan video, imazhe, fjalë të folura dhe art zanor në jonosferë dhe pritën që sinjali të kthehej për të testuar kufirin kalimtar të atmosferës.

HAARP ishte fillimisht një projekt i Forcave Ajrore të SHBA për të studiuar ndezjet diellore, të cilat mund të prishin komunikimet e Tokës dhe rrjetin elektrik. Por në vitin 2015, Forcat Ajrore vendosën se nuk ishin më të interesuara për të ruajtur HAARP dhe pronësia u transferua në Universitetin e Alaskës. Ndërsa ishte nën kompetencën e Forcave Ajrore, HAARP frymëzoi disa teori konspirative të egra, duke përfshirë se antenat e tij po përdoreshin për të ndryshuar motin, për të krijuar uragane vdekjeprurëse dhe madje për të kontrolluar mendjet.