Hubble kap një grup yjor verbues që së shpejti mund të shpërndahet

Qindra yje shkëlqejnë në sfondin e errët të hapësirës në një imazh të ri nga Teleskopi Hapësinor Hubble.

Ky grup vezullues i yjeve, i njohur si NGC 2660, ndodhet 8617 vite dritë nga Toka në yjësinë e Vela. Sipas një deklarate të NASA-s, NGC 2660 klasifikohet si një grumbull yjor i hapur – një lloj grumbulli yjor që mund të përmbajë diku nga dhjetëra deri në disa qindra yje të lidhur lirshëm nga graviteti.

“Yjet e grupimeve të hapura formohen nga i njëjti rajon gazi dhe pluhuri dhe kështu ndajnë shumë karakteristika, si mosha dhe përbërja kimike”, thanë zyrtarët e NASA-s në deklaratë. “Ndryshe nga grupimet globulare – kushërinjtë e tyre të lashtë, më të dendur dhe më të ngushtë – grupimet e hapura janë më të lehta për t’u studiuar pasi astronomët mund të dallojnë më lehtë midis yjeve individualë.”

Yjet e një grupi të hapur mund të variojnë në moshë nga disa dhjetëra miliona ose qindra miliona vjet. Meqenëse grupimet janë të lidhura lirshëm vetëm nga graviteti, yjet mund të shpërndahen pas disa milionë vitesh në galaktikat spirale ose të parregullta përreth në të cilat kanë lindur, sipas deklaratës.

Fotoja e fundit e Hubble, të cilën NASA e ndau më 29 nëntor 2022, kap qindra yje të shpërndarë nëpër yjësinë, të cilat mund të shihen më së miri në qiellin jugor. Objekti i kuq i ndezur në pjesën e sipërme të majtë të imazhit është një yll në plan të parë që nuk është pjesë e grupit të hapur të yjeve.

Hubble vëzhgoi NGC 2660 si pjesë e një programi për të studiuar moshat e yjeve xhuxh të bardhë në grupime të hapura. Yjet e kapur në foto janë të rrethuar nga thumba difraksioni, të cilat ndodhin kur drita e ndritshme nga yjet reflektohet nga mbështetja dytësore e pasqyrës së teleskopit hapësinor.