NASA planifikon udhetimin në asteroidin që përmban metale me vlerë 10,000 kuintilion dollarë

NASA po planifikon një mision deri në një asteroid që po sillet përreth në sistemin tonë diellor, dhe mund të jetë një mision seriozisht fitimprurës nëse është i suksesshëm.

Në fakt, numri për sa i përket vlerës së mundshme të metaleve të çmuar nga i cili mund të jetë i përbërë asteroidi është thjesht befasues, sepse supozohet se vlen më shumë se 10,000 kuintilion dollarë.

Për këtë nuk ia vlen as të bëhet konvertimi në lek, pasi është një numër kaq i panjohur dhe masiv.

Në rregull, nëse duhet, është rreth 8,072 kuadrilion £. A ndihmon kjo fare?

Për ta vënë atë në kontekst, ka 22 zero pas tij. E shkruar, duket kështu – 10,000,000,000,000,000,000,000,000.

Vlerë të mjaftueshme për t’i bërë të gjithë miliarderë të gjithë që jetojnë aktualisht në tokë. Janë shumë para.

Gjithsesi, asteroidi me këtë pasuri të panumërt të metaleve të çmuara të grumbulluara mbi të quhet Psikika 16, dhe në fakt u zbulua përsëri në Mars 1852.

Shkëmbi hapësinor 124 milje është vendosur të bëhet fokusi kryesor i një misioni të NASA-s i cili do të ngrihet në gusht 2022.

Nëse vazhdon, anija do të arrijë në asteroid rreth katër vjet më vonë, sepse – e dini – gjithçka në hapësirë ​​është shumë larg.

Ky do të ishte misioni i parë që njerëzit kanë dërguar diku që është bërë prej metali, në vend të gurit dhe akullit, siç tha NASA: “Ndryshe nga shumica e asteroidëve të tjerë që janë trupa shkëmborë ose të akullt, shkencëtarët mendojnë se tipi M (metalik) asteroidi 16 Psyche përbëhet kryesisht nga hekuri metalik dhe nikeli i ngjashëm me Tokën. “

Rezulton se ato lloj metalesh në atë sasi vlejnë shumë.

Natyrisht, ekziston pyetja se si do ta nxirrnit atë vlerë, duke pasur parasysh që po lundron në hapësirë ​​rreth katër vjet udhëtim larg, por kjo është diçka që NASA me sa duket do të synojë ta bëjë në këtë mision të ardhshëm.

Pra, asteroidi ulet midis Marsit dhe Jupiterit dhe mendohet se kanë qenë ‘mbetjet e një protoplaneti’ që u shkatërrua në përplasjet goditëse dhe të drejtuara kur u formua sistemi diellor ‘, sipas Daily Mail.

Hulumtuesit në një studim të kohëve të fundit thanë: “Gjetjet janë një hap drejt zgjidhjes së misterit të origjinës së këtij objekti të pazakontë, i cili nga disa mendohet se është një pjesë e bërthamës së një protoplaneti të pafat”.

Katherine de Kleer, asistente profesore e shkencës planetare dhe astronomisë në Caltech, shtoi: “Ne mendojmë se fragmente të bërthamave, mantileve dhe kore të këtyre objekteve mbeten sot në formën e asteroideve.

“Nëse kjo është e vërtetë, na jep mundësinë tonë të vetme reale për të studiuar drejtpërdrejt bërthamat e objekteve të ngjashme me planetin.”

Gjithashtu, mund të jetë me vlerë një shumë e paimagjinueshme parash, kështu që ndoshta ia vlen të hedhësh një vështrim më të afërt.