Shkencëtarët më në fund kuptojnë se si çiftëzohen tardigradët

Studiuesit kanë zbuluar provat e para që tardigradët meshkuj mund t’i gjejnë femrat sipas aromës.

Për herë të parë, shkencëtarët kanë kuptuar se si çiftëzohen tardigradët – disa nga krijesat më të vështira në planet.

Këto krijesa të vogla dhe të guximshme kanë pak dallime të dukshme midis meshkujve dhe femrave, gjë që e bënte të pamundur që ata të gjenin bashkëshortë vetëm me shikim. Rezulton se femrat mund të lëshojnë një shenjë kimike që josh meshkujt, zbuluan studiuesit.

Meshkujt u përgjigjën fuqishëm, duke lëvizur drejt femrave në mjediset ujore. Femrat nuk dukej se kishin të njëjtin detyrim, raportuan studiuesit në numrin e nëntorit të Journal of Experimental Biology .

Tardigradët – të njohur edhe si “arinjtë e ujit”, falë pamjes së tyre topolake – mund të tolerojnë kushte ekstreme . Për shembull, ata mund t’i mbijetojnë një ekspozimi të kombinuar ndaj vakumit të hapësirës, ​​rrezatimit kozmik dhe rrezatimit UV . Ndryshe nga disa kafshë, tardigradët meshkuj dhe femra janë të vështira për t’u dalluar . Ka dallime në madhësi, por nuk ka tipare dytësore të dukshme.

Si rezultat, nuk ishte e qartë se si shumica e 1300 specieve tardigrade gjetën çifte. Një teori është se këto kafshë mikroskopike lëshojnë një sinjal kimik për të gjetur një çift. Për të testuar këtë teori, Justine Chartrain , një studiuese doktorature në Universitetin e Jyväskylä në Finlandë, dhe kolegët kryen një sërë eksperimentesh me specien Macrobiotus polonicus për të parë se si do të reagonin individët kur ekspozoheshin ndaj anëtarëve të seksit të kundërt.

Ata vendosën një tardigrade femër në një “arenë” të mbyllur dhe një mashkull në një tjetër, me një tardigradë tjetër në mes. Më pas, ata regjistruan sjelljen e ariut të mesëm të ujit.

“Në mjedisin ujor, meshkujt po kalonin më shumë kohë pranë femrave sesa pranë meshkujve”, tha Chartrain për Live Science në një email. Kjo sugjeronte që meshkujt mund të nuhasin femrat në dhomën e tyre dhe të josheshin prej saj.

Bazuar në këto rezultate, studiuesit pyetën veten nëse tardigradët mund të ndiqnin një gjurmë kimike që funksiononte në një mjedis tjetër përveç ujit. Kështu ata testuan krijesat topolake në një substancë të ngjashme me Jell-O të quajtur agar. Kur një ari u lëshua, iu dha një fillim të endej nëpër agar përpara se të lëshohej një tjetër tardigrad.

“Ne donim të dinim nëse tardigradët mund të depozitonin shenja kimike në agar dhe të ndiqnin këtë rrugë,” tha Chartrain.

Asnjëra gjini nuk ndoqi një rrugë të krijuar nga tardigradë të tjerë, por në agar, “ne pamë që nganjëherë meshkujt ndiqnin femrat pasi i takonin rastësisht ato,” tha Chartrain. Femrat në thelb i injoruan meshkujt, ndërsa meshkujt shpesh ndryshonin kursin për të lëvizur përkrah femrave.

Studimi sugjeron se tardigradët mund të gjejnë vetëm bashkëshortët e seksit të kundërt në mjedise ujore dhe se vetëm meshkujt kërkojnë në mënyrë aktive femrat për çiftëzim.