Shkencëtarët paralajmërojnë për një tufë asteroidi në një rrugë përplasjeje me tokën

Një fenomen i tmerrshëm hapësinor i njohur si një tufë asteroidësh është konfirmuar së fundmi nga studiuesit. E përbërë kryesisht nga copa të vogla rrënojash, do të ishte jashtëzakonisht e vështirë të devijohej nëse dikush do të ishte në një rrugë përplasjeje me Tokën. Zbulimi katastrofik i ka detyruar shkencëtarët të rishqyrtojnë strategjitë e mbrojtjes së asteroideve të planetit, raporton Futurism.

Interesante, studiuesit dyshuan se disa asteroidë nuk ishin plotësisht të ngurtë për ca kohë. Shkencëtarët filluan të analizojnë tufat e mundshme të asteroideve në vitin 2005 kur sonda Hayabusa 1 e Agjencisë Hapësinore Japoneze vizitoi një “grumbull rrënojash” prej 1600 këmbësh të quajtur Itokawa. Hulumtimi thotë se është shumë më i vjetër se sa mendohej më parë.

Itokawa mund të jetë aq i vjetër sa i gjithë sistemi diellor, një zbulim që tronditi shkencëtarët. Profesori i Shkencave Planetare në Universitetin Curtin në Australi dhe autori kryesor i një punimi të quajtur Asteroidët e grumbullit të rrënojave janë përgjithmonë, Fred Jourdan konfirmoi se gjetja e vitit 2005 është ndryshe nga asnjë asteroid monolit. Ai tha se i përket familjes së grumbujve të rrënojave dhe është bërë nga gurë dhe gurë të lirë.

Megjithëse gjysma e asteroidit është thjesht hapësirë boshe, grumbulli misterioz i rrënojave hapësinore mbeti koheziv. Jourdan thotë se një asteroid monolit me madhësinë e Itokawa mund të mbijetojë për disa qindra mijëra vjet në rripin e asteroidëve. Ai shtoi se formimi i saj daton 4.2 miliardë vjet më parë, që është një kohë çuditërisht e gjatë mbijetese për madhësinë e saj.

Arsyeja për jetëgjatësinë e saj të zgjatur mund të jetë për shkak të përbërjes së saj unike. Si një grumbull rrënojash, asteroidi do të ishte në thelb absorbues ndaj goditjeve dhe elastik. Dhe nëse një objekt si ai do të drejtohej ndonjëherë drejt Tokës, rezultatet do të ishin katastrofike. “Ne zbuluam se Itokawa është si një jastëk gjigant hapësinor dhe shumë i vështirë për t’u shkatërruar,” tha Jourdan përmes Futurism.

Mundësia e një ngjarjeje të nivelit të zhdukjes nga duart e një tufe është një mendim jashtëzakonisht i matur. Sidomos pasi NASA devijoi me sukses Didymos në vitin 2022 duke goditur anijen e saj kozmike të Testit të Reduktimit të Dyfishtë të Asteroideve në të. Misioni i provës së konceptit synonte të gjente mënyra që njerëzimi të mbrohej nga kërcënimet hapësinore.

Tani, hulumtimet sugjerojnë se tufat e asteroideve si Itokawa mund të jenë më të bollshme sesa mendohej më parë. Sipas Nick Timms, i cili është gjithashtu një profesor i Shkencave Planetare, kjo do të thotë se ka një shans më të madh që një grumbull rrënojash të vërshojë drejt Tokës. Por kjo nuk është se njerëzimi është i dënuar. Për dekada, shkencëtarët studiuan se si tufat e asteroideve të Jupiterit ndjekin ndërsa ai rrotullohet rreth diellit.

Astronomët mund të kenë arritur përfundimisht pse njëri ka më shumë asteroidë se tjetri. Sipas një punimi të botuar në Astronomy and Astrophysics, migrimi i shpejtë i Jupiterit nga jashtë ndërsa ai largohet nga dielli mund të shtrembërojë tufat e tij asteroidësh. Kjo lëvizje rezulton në orbita më të qëndrueshme asteroide që shfaqen në një tufë.

Dhe, të armatosur me njohurinë se një grumbull rrënojash mund të kërcënojë ekzistencën tonë, shkencëtarët mund të ndryshojnë taktikat tona të mbrojtjes. Sipas Nick Timms, diçka si një valë goditëse e një shpërthimi të ngushtë bërthamor mund të përdoret për të shtyrë një asteroid të grumbullit shkëmbor jashtë kursit pa e shkatërruar atë. Për fat të mirë, ka ende kohë për të kuptuar gjërat.