Studiuesit zgjidhin enigmën shumëngjyrëshe të Brezit Kuiper

Brezi Kuiper është një disk masiv i trupave të akullt, duke përfshirë Plutonin, i cili ndodhet pak jashtë orbitës së Neptunit në sistemin tonë diellor. Objektet e vëzhguara në brezin Kuiper shfaqin një gamë ngjyrash më të larmishme se çdo popullatë tjetër e sistemit diellor, me ngjyra që variojnë nga e bardha në të kuqërremtën e errët. Ndërsa burimi i këtij diversiteti në ngjyra është i panjohur, shkencëtarët kanë spekuluar se ka të ngjarë të jetë rezultat i ekspozimit të zgjatur ndaj rrezatimit të materialeve organike nga rrezet kozmike galaktike.

Një studim i ri i udhëhequr nga studiues në Universitetin e Hawaiʻi në Departamentin e Kimisë në Mānoa ka përsëritur mjedisin në Rripin Kuiper për të zbuluar se çfarë po shkakton grupin e ngjyrave në sipërfaqet e pasura me hidrokarbure të objekteve të Brezit Kuiper, duke ofruar një zgjidhje për një zgjidhje të gjatë. problem në astrofizikë. Studimi u botua në Science Advances më 31 maj.

Ekipi hulumtues i udhëhequr nga profesori Ralf I. Kaiser kreu kërkimin më të fundit në UH Mānoa. Ata përdorën eksperimente të rrezatimit me vakum ultra të lartë dhe kryen analiza gjithëpërfshirëse për të ekzaminuar evolucionin e ngjyrave dhe burimin e saj në nivel molekular, pasi rrezet kozmike galaktike përpunonin hidrokarbure, si metani dhe acetilen, në kushte të ngjashme me brezin Kuiper.

Njësitë strukturore aromatike (molekula organike me unaza të shkrira të benzenit) që mbajnë deri në tre unaza, për shembull në përbërjet kimike fenantren, fenalen dhe acenaftileni, të lidhura nga ura me mungesë hidrogjeni mes njëra-tjetrës, u zbuluan se luajnë një rol kyç në prodhimin e ngjyrave të kuqërremta. . Eksperimentet UH demonstruan nivelin e kompleksitetit molekular të rrezeve kozmike galaktike që përpunojnë hidrokarburet dhe siguruan një pasqyrë të rolit të luajtur nga akulli i ekspozuar ndaj rrezatimit në prodhimin e hershëm të molekulave pararendëse biologjike, molekula që marrin pjesë në një reaksion kimik që prodhon një molekulë tjetër.

“Ky hulumtim është një hap i parë kritik për të zbuluar sistematikisht bartësit e njësive molekulare përgjegjëse për sipërfaqet e pasura me hidrokarbure të objekteve të Brezit Kuiper,” tha Kaiser. “Meqenëse zbulimet astronomike gjithashtu zbuluan, p.sh., amoniak, ujë dhe metanol, në sipërfaqet e objekteve të Brezit Kuiper, eksperimentet e mëtejshme mbi përpunimin e rrezeve kozmike të këtyre akullit shpresojmë të zbulojnë natyrën e diversitetit të vërtetë të ngjyrave të objekteve të Brezit Kuiper në molekulare. nivel.”

Ekipi hulumtues përbëhej nga Ralf I. Kaiser, Chaojiang Zhang, Cheng Zhu, Andrew M. Turner dhe Ivan O. Antonov nga UH Manoa; Adrien D. Garcia dhe Cornelia Meinert nga Universiteti Côte d’Azur në Francë; Leslie A. Young nga Instituti i Kërkimeve Jugperëndimore në Kolorado; dhe David C. Jewitt nga UCLA, i cili më parë ka punuar në Institutin për Astronomi të UH.