U publikuan analizat e studimeve të mostrave të marra nga asteroidi Ryugu nga anija kozmike Hayabusa2

Tre ekipe ndërkombëtare studiuesish që studiojnë mostrat e gazrave të gjetura nga anija kozmike Hayabusa2 nga asteroidi afër Tokës Ryugu, kanë publikuar rezultatet e tyre. I pari studioi burimet e paqëndrueshme të asteroidit dhe evolucionin e fundit të sipërfaqes. E dyta shikonte trashëgiminë e saj nukleosintetike. Dhe ekipi i tretë dha një përmbledhje të llojeve të gazrave që u kthyen. Ekipi i parë ka publikuar rezultatet e tyre në revistën Science; Ekipi i dytë dhe i tretë i kanë publikuar rezultatet e tyre në revistën Science Advances.

Ekipi i parë zbuloi se asteroidi kishte ende gazra fisnikë dhe izotope që nga ditët e para të sistemit diellor, së bashku me një përbërje azoti, të cilën ata e përshkruajnë si të ngjashme me kondritet karbonike të tipit Ivuna. Ata gjetën gjithashtu prova se një nga gazrat fisnikë u krijua nga era diellore dhe një tjetër nga rrezatimi i rrezeve kozmike galaktike. Dhe ata gjithashtu gjetën atë që ata e përshkruajnë si një marrëdhënie “të ngushtë” ishin kondrite CI dhe gaz nga Ryugu.

Ekipi i dytë zbuloi se disa nga mostrat nga Ryugu kishin parregullsi izotopike të Fe që ishin të njëjta me ato të gjetura në kondrite të tjera të tipit Ivuna (CI). Ata gjetën gjithashtu izotope hekuri që duhet të jenë formuar në vende ku nuk kishte asteroide karbonike. Dhe kjo, theksojnë ata, sugjeron se Ryugu mund të ketë ardhur nga më larg në sistemin diellor sesa është teorizuar. Ata sugjerojnë se mund të ketë ardhur nga aq larg sa përtej orbitave të Saturnit ose Jupiterit. Ata vunë në dukje se shtigjet e rritjes dhe migrimit të planetëve gjigantë kishin një efekt destabilizues mbi planetezmalët, disa prej të cilëve nxirrnin materiale në rripat kryesorë, të cilët mund të kishin përfshirë Ryugu.

Ekipi i tretë identifikoi të gjithë gazrat që u kthyen dhe mati sasinë e secilit. Ata vunë re gjithashtu origjinën e tyre jashtëtokësore. Ata zbuluan se një pjesë e heliumit që ishte kapur erdhi nga era diellore dhe një pjesë e tij rrjedh nga atmosfera e Tokës ndërsa anija që e mbante atë mori rrugën për në shtëpi. Ata përfundojnë duke përsëritur faktin se gazrat e mbledhura në projekt përfaqësojnë të parën nga një asteroid afër Tokës.