Lucy e NASA -s niset në Asteroidet Trojan

Misioni Lucy i NASA -s u nis të shtunën herët nga Qendra Hapësinore Kennedy e agjencisë në Cape Canaveral, Fla.

Misioni i parë ndonjëherë në Asteroidët Trojan, Lucy do të udhëtojë rreth 4 miliardë kilometra dhe do të ngrihet në bordin e raketës Atlas V të Aleancës së Lëshimit të Bashkuar (ULA).

Misioni kryesor i Lucy -t është gati 12 vjet, gjatë të cilit do të vizitojë tetë asteroidë – një asteroid të Brezit Kryesor dhe shtatë trojanë – që kanë ndarë një orbitë me Jupiterin në pikat Lagranzh të planetit ndërsa sillet rreth diellit për miliarda vjet.

Pikat e Lagranzhit janë vende rreth orbitës së një planeti ku tërheqja gravitacionale e planetit dhe diellit dhe lëvizja e orbitës kombinohen për të krijuar një ekuilibër.

Asteroidet mendohet se janë mbetje të materialit fillestar që formuan planetët e jashtëm dhe shkencëtarët thonë se studimi i tyre do t’u japë atyre të dhëna të rëndësishme në lidhje me formimin e Sistemit Diellor.

Asnjë mision tjetër hapësinor në histori nuk është nisur në aq destinacione të ndryshme në orbita të pavarura rreth diellit, vëren NASA.

Lucy – duke udhëtuar me një shpejtësi mesatare lundrimi prej 39,000 mph dhe 15,000 mph ndërsa fluturon nga secili asteroid – do të jetë gjithashtu anija kozmike e parë që udhëton pak më larg se distanca e Jupiterit dhe kthehet në afërsi të Tokës për një ndihmë përfundimtare të gravitetit që do ta dërgojë atë përsëri në takimet e tij të fundit trojane.

Shkencëtarët përzgjodhën disa objektiva për të studiuar dhe do të përdorin disa instrumente për të mbledhur informacion vizual, përbërës dhe fizik.

Lucy, e cila mat më shumë se 51 metra e gjerë me dy panele diellore gjigante të nevojshme për të fuqizuar anijen, ka një Antenë të Lartë të Fitimit të nevojshme për të komunikuar me Tokën që ndodhet në trupin e anijes.

Gjithashtu në trupin e tij, spektrometri i emetimit termik Lucy (L’TES) do të masë temperaturën e sipërfaqes së asteroidëve duke vëzhguar spektrin infra të kuqe termike, kamera e dukshme panchromatic me rezolucion të lartë Lucy Long Range Reconnaissance Imager (L’LORRI). imazhet sipërfaqësore dhe L’Ralph ka një spektrometër imazhi me rreze infra të kuqe që do të zbulojë linja thithëse që shërbejnë si shenja gishtash për silikate, akull dhe organikë të ndryshëm, si dhe Kamera e Imazheve të Dukshme me shumë Spektra L’Ralph (MVIC) që do të marrë imazhe me ngjyra të Trojanë për të ndihmuar në përcaktimin e përbërjes së tyre.