Misioni Lucy i NASA-s është gati të eksplorojë asteroidë të paparë ndonjëherë

Misioni i parë i NASA -s për të fluturuar nga gjithsej tetë asteroidë të lashtë është gati për nisje.

Kushtet e motit do të jenë 90% të favorshme në mëngjesin e 16 tetorit, kur misioni Lucy do të largohet nga Stacioni i Forcës Hapësinore Cape Canaveral në 5:34 të mëngjesit të ET. Nëse nuk fillon në atë kohë, dritarja për ngritje mbetet e hapur për 75 minuta.
Lucy do të nisë një mision 12-vjeçar për të eksploruar tufat e asteroidit trojan të Jupiterit, të cilat nuk janë vërejtur kurrë. Asteroidet trojan, të cilët e huazuan emrin e tyre nga mitologjia greke, rrotullohen rreth diellit në dy tufa – një që është përpara Jupiterit, planeti më i madh në sistemin tonë diellor, dhe një i dytë që mbetet prapa tij.
Deri më tani, paraqitjet tona të vetme të Trojanëve kanë qenë paraqitje artistike ose animacione. Lucy do të sigurojë imazhet e para me rezolucion të lartë se si duken këta asteroidë.

Lucy është anija kozmike e parë e krijuar për të vizituar dhe vëzhguar këta asteroidë, të cilët janë mbeturina nga ditët e para të sistemit tonë diellor. Misioni do të ndihmojë studiuesit të shikojnë në mënyrë efektive në kohë për të mësuar se si u formua sistemi diellor 4.5 miliardë vjet më parë. Misioni 12-vjeçar i Lucy gjithashtu mund të ndihmojë shkencëtarët të mësojnë se si planetët tanë përfunduan në vendet e tyre aktuale.
“Në zemër të Lucy është shkenca dhe si do të na flasë për trojanët,” tha Thomas Zurbuchen, administrator i asociuar për Drejtorinë e Misionit Shkencor të NASA -s.
“Soshtë kaq e rëndësishme që të vëzhgojmë ato sepse këta asteroidë na tregojnë për një kapitull të historisë sonë – në këtë rast, historinë kur planetët e jashtëm po formoheshin në sistemin diellor,” tha Zurbuchen. “Unë jam akoma i mahnitur nga fakti që nëse kap një shkëmb ose shikon një nga ato trupa planetarë dhe i shton shkencën atij, ai kthehet në një libër historie.”

Ka rreth 7,000 asteroidë trojan, dhe më i madhi është 160 milje (250 kilometra) i gjerë. Asteroidet përfaqësojnë materialin e mbetur ende të varur pasi planetët gjigantë në sistemin tonë diellor, përfshirë Jupiterin, Saturnin, Uranin dhe Neptunin, u formuan. Edhe pse ata ndajnë një orbitë me Jupiterin, asteroidët janë ende shumë larg nga vetë planeti – pothuajse aq larg sa Jupiteri është nga dielli, sipas NASA -s.

Anija kozmike do të fluturojë nga një asteroid në brezin kryesor të asteroidëve midis Marsit dhe Jupiterit, dhe më pas do të eksplorojë shtatë nga trojanët. Gjatë misionit të saj, Lucy do të përfundojë duke u kthyer në orbitën e Tokës tre herë të veçanta për ndihmat e gravitetit që mund ta hedhin atë në rrugën e duhur. Kjo do ta bëjë Lucy anijen e parë kozmike që udhëton në Jupiter dhe kthehet në Tokë.

Misioni e merr emrin nga fosili Lucy, mbetjet e një paraardhësi të lashtë njerëzor të zbuluar në Etiopi në 1974. Skeleti ka ndihmuar studiuesit të bashkojnë aspektet e evolucionit njerëzor dhe anëtarët e ekipit të NASA -t Lucy shpresojnë se misioni i tyre do të arrijë një arritje të ngjashme në lidhje me historinë e sistemit tonë diellor.
Trojanët “mbahen atje nga efekti gravitacional i Jupiterit dhe diellit, kështu që nëse vendosni një objekt atje në fillim të historisë së sistemit diellor, ai ka qenë i qëndrueshëm përgjithmonë”, tha Hal Levison, hetuesi kryesor i misionit Lucy, bazuar në Instituti i Kërkimeve Jugperëndimore në Boulder, Colorado. “Këto gjëra janë me të vërtetë fosilet e asaj nga e cila janë formuar planetët.”