Misioni Lucy i NASA -s përgatitet për lëshimin në asteroidet trojan

NASA ka testuar funksionet e Lucy, anija kozmike e parë e agjencisë që ka studiuar asteroidet Trojan të Jupiterit, e ka mbushur atë me karburant dhe po përgatitet ta paketojë atë në një kapsulë për nisje të Shtunën, 16 Tetor.

Të emëruar sipas personazheve në mitologjinë greke, këta asteroidë rrethojnë Diellin në dy tufa, me një grup që udhëheq përpara Jupiterit në rrugën e tij, ndërsa tjetri zvarritet pas tij. Lucy do të jetë anija kozmike e parë që do të vizitojë këto asteroide. Duke studiuar nga afër këta asteroidë, shkencëtarët shpresojnë të përmirësojnë teoritë e tyre se si planetët e sistemit tonë diellor u formuan 4.5 miliardë vjet më parë dhe pse përfunduan në konfigurimin e tyre aktual.

“Me Lucy, ne do të shkojmë në tetë asteroidë të paparë në 12 vjet me një anije kozmike të vetme,” tha Tom Statler, shkencëtar i projektit Lucy në selinë e NASA-s në Uashington. “Kjo është një mundësi fantastike për zbulim ndërsa hetojmë në të kaluarën e largët të sistemit tonë diellor.”

Duke ndjekur të gjitha protokollet pandemike, anëtarët e ekipit Lucy kanë kaluar tetë javët e fundit në Qendrën Hapësinore Kennedy të NASA -s në Florida, duke përgatitur anijen kozmike për fluturim. Inxhinierët kanë testuar sistemet mekanike, elektrike dhe termike të anijes dhe kanë praktikuar ekzekutimin e sekuencës së nisjes nga qendrat e operacioneve të misionit në Kennedy dhe Lockheed Martin Space në Littleton, Colorado. Në fillim të gushtit, inxhinierët instaluan antenën e anijes me përfitim të lartë, tipari i dytë më i spikatur i saj pas vargjeve diellore të gjera, të cilat do të lejojnë anijen të komunikojë me Tokën.

“Ka pasur shumë punë praktike”, tha Donya Douglas-Bradshaw, menaxhere e projektit Lucy në Qendrën e Fluturimeve Hapësinore Goddard të NASA-s në Greenbelt, Maryland. “Kjo verë ka kaluar kaq shpejt; është e vështirë të besohet se jemi gati në nisje. “

Më 18 shtator, inxhinierët shtytës përfunduan mbushjen e rezervuarëve të karburantit të Lucy me afërsisht 1,600 paund (725 kilogramë) hidrazinë të lëngët dhe oksigjen të lëngshëm, të cilët përbëjnë 40% të masës së anijes. Karburanti do të përdoret për manovra të sakta që do ta çojnë Lucy në destinacionet e saj asteroid sipas orarit, ndërsa vargjet diellore – secila me gjerësinë e një autobusi shkollor – do të rimbushin bateritë që do të fuqizojnë instrumentet e anijeve kozmike.

Anija kozmike Lucy së shpejti do të jetë e mbushur në dy gjysmat e panairit të automjetit të lëshimit, i cili do të mbyllet rreth tij si një molusk. Pasi anija kozmike të përfshihet, ekipi Lucy do të jetë në gjendje të komunikojë me të në mënyrë elektrike përmes një “kordoni kërthizor”.

“Nisja e një anije kozmike është pothuajse si dërgimi i një fëmije në kolegj – ju keni bërë gjithçka që ata të mund t’i bëjnë ata gati për atë hap tjetër të madh,” tha Hal Levison, hetuesi kryesor i misionit Lucy, bazuar në Instituti i Kërkimeve Jugperëndimore në Boulder, Colorado.

Në fillim të tetorit, anija kozmike e kapsuluar do të transportohet në Objektin e Integrimit të Automjeteve në Stacionin e Forcës Hapësinore Cape Canaveral, ku do të “çiftëzohet” me raketën United Launch Alliance Atlas V 401. Atlas V do të largohet nga Kompleksi Nisja Hapësinore 41. Raketa do të mbajë Lucy jashtë atmosferës së Tokës për të filluar udhëtimin e gjatë drejt asteroideve të Trojës.

Disa ditë para nisjes, inxhinierët do të fuqizojnë anijen kozmike Lucy në përgatitje për misionin. Ky proces do të zgjasë rreth 20 minuta.

“Anija kozmike do të ulet në konfigurimin e lëshimit dhe ekipi inxhinierik do të monitorojë vazhdimisht shëndetin dhe gjendjen e saj për t’u siguruar që Lucy është gati të largohet,” tha Jessica Lounsbury, inxhinieri i sistemeve të projektit Lucy në Goddard. “Dhe pastaj është dita e nisjes.”

Përpjekja e parë e nisjes së Lucy -t është planifikuar për 5:34 të mëngjesit në 16 tetor. Atë ditë, ekipi do të “thirret në stacione” në 1 të mëngjesit, që është kur të gjithë pritet të mbërrijnë në kontrollin e misionit dhe stacionet e tjera për të monitoruar anije kozmike dhe kaloni nëpër procedurat e numërimit të plotë të lëshimit. Nëse moti ose ndonjë çështje tjetër ndalon nisjen atë ditë, ekipi do të ketë mundësi shtesë nisjeje duke filluar ditën tjetër.

Hetuesi kryesor i Lucy -t është i bazuar jashtë Boulder, Colorado, dega e Southwest Research Institute (SwRI), me seli në San Antonio, Texas. Goddard siguron menaxhimin e përgjithshëm të misionit, inxhinierinë e sistemeve, sigurinë dhe sigurimin e misionit. Lockheed Martin Space në Littleton, Kolorado, ndërtoi anijen. Lucy është misioni i 13 -të në Programin e Zbulimit të NASA -s. Qendra e Fluturimit Hapësinor Marshall të NASA -s në Huntsville, Alabama, menaxhon Programin e Zbulimit për Drejtorinë e Misionit Shkencor të agjencisë në Uashington. Nisja menaxhohet nga Programi i Shërbimeve të Nisjes të NASA -s me qendër në Kennedy.