Një seri asteroidësh më të mëdhenj se Piramida e Madhe e Gizës po kalojnë pranë Tokës

Asteroidë të shumtë do të kalojnë pranë Tokës në javët e ardhshme – dhe ai që kaloi të Premten ishte rreth madhësisë së Piramidës së Madhe të Gizës në Egjipt, me një diametër prej 525 këmbë.

Të Premten, Asteroidi 2021 SM3 kaloi 3.5 milion milje nga Toka, sipas të dhënave nga Qendra e NASA -s për Studimet e Objekteve pranë Tokës. Asteroidi u vëzhgua për herë të parë disa javë më parë.

Asteroidet që pritet të kalojnë Tokën, së bashku me SM3 të vitit 2021, klasifikohen si objekte pranë tokës. NASA tha se NEO -të janë “kometa dhe asteroidë që janë tërhequr nga tërheqja gravitacionale e planetëve të afërt në orbita që i lejojnë ata të hyjnë në lagjen e Tokës”.

NEO -të e formuar në sistemin e ftohtë të jashtëm planetar janë zakonisht “akulli i ujit me grimca pluhuri të ngulitura”, ndërsa asteroidët e formuar në sistemin diellor më të ngrohtë të brendshëm “midis Marsit dhe Jupiterit” janë më shkëmborë. Meqenëse ato u formuan nga mbeturinat kryesisht të paprekura që kur sistemi diellor u formua 4.6 miliardë vjet më parë, shkencëtarët besojnë se NEO -të mbajnë informacion në lidhje me fillimin e universit tonë.

“Nëse dëshirojmë të dimë përbërjen e përzierjes fillestare nga e cila u formuan planetët, atëherë duhet të përcaktojmë përbërësit kimikë të mbeturinave të mbetura nga ky proces formimi – kometat dhe asteroidët,” tha Qendra për Studimet e Objekteve pranë Tokës.

Të Mërkurën, Asteroidi 1996 VB3 do të vijë brenda 2 milion milje nga Toka, rreth 8 herë më larg se Hëna. Ndërsa kjo mund të duket larg, është dukshëm më afër se fqinji ynë më i afërt, Marsi, i cili është 33 milionë kilometra larg. Asteroidi 1996 VB3 vlerësohet të jetë deri në 690 metra në diametër – rreth gjysma e lartësisë së Empire State Building.

Pastaj, Asteroidi 2017 SJ20 pritet të kalojë Tokën më 25 tetor pak më larg, në rreth 4.5 milion milje. Asteroidi vlerësohet të jetë deri në 600 metra i gjerë.

Këta asteroidë nuk po afrohen aq sa duhet për të goditur Tokën, dhe qendra e NASA -s tha që të mos shqetësohet.

“Askush nuk duhet të jetë tepër i shqetësuar për ndikimin në Tokë të një asteroidi ose komete. Kërcënimi për cilindo person nga aksidentet automobilistike, sëmundjet, fatkeqësitë e tjera natyrore dhe një sërë problemesh të tjera është shumë më i lartë se kërcënimi nga NEOs,” qendra tha.

Sidoqoftë, mundësia që një asteroid të godasë Tokën nuk është zero.

“Për periudha të gjata kohore, megjithatë, shanset që Toka të ndikohet nuk janë të papërfillshme,” tha qendra. Por meqenëse rreth 90% e NEO -ve me diametër më të madh se gjysmë milje janë zbuluar tashmë, qendra e NASA -s është e fokusuar në identifikimin e NEO -ve më të mëdhenj se 490 metra – gjë që do të përbënte kërcënimin më të madh.

“Për momentin, sigurimi ynë më i mirë qëndron tek shkencëtarët NEO dhe përpjekjet e tyre për të gjetur së pari këto objekte dhe më pas për të gjetur lëvizjet e tyre në të ardhmen. Ne së pari duhet t’i gjejmë ato, pastaj t’i mbajmë nën kontroll,” tha qendra.